המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות כללית)
המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות כללית)

משתפרים למענכם: שירותי הרפואה הדחופה במרכז הרפואי לין

מחלקת התאונות הוותיקה והמיון הקהילתי במרכז הרפואי לין של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי אוחדו למחלקה אחת, המונה צוות ניהולי אחד, בראשותו של ד"ר חוסיין דראושה, מומחה ברפואה דחופה ורופא בכיר בחדר המיון של המרכז הרפואי כרמל. במקביל, בוצעה הפרדה במתן השירות למטופלים המגיעים עם בעיה דחופה ולמבקרים המגיעים על פי תור מתואם מראש

פורסם בתאריך: 16.7.23 01:30

"לאור העלייה המתמדת במספר המטופלים הפונים לשירותי הרפואה הדחופה במרכז הרפואי לין ועל מנת להקל על המגיעים, לשפר ולייעל את השירות, אוחדו מחלקת התאונות והמיון הקהילתי למחלקה אחת. המהלך נועד לשפר את השירות למטופלים. בנוסף על כך, בוצעה הפרדה במתן השירות בין מטופלים המגיעים עם בעיה דחופה למבקרים האחרים במרכז המגיעים על פי תור מתואם מראש למחלקות הנוספות", מסביר ד"ר אלון ארז, מנהל המרכז לרפואה יועצת לין של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

בראש המערך לרפואה דחופה בלין עומד מעתה ד"ר חוסיין דראושה, מומחה ברפואה דחופה ורופא בכיר בחדר המיון של המרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית.

ד"ר דראושה, נשוי + 3, סיים את הסטאז' וההתמחות ברפואה דחופה במרכז הרפואי כרמל ומשמש עד היום רופא מומחה במיון בכרמל.

ד"ר חוסיין דראושה (צילום: דוברות כללית)

ד"ר חוסיין דראושה (צילום: דוברות כללית)

בשנה האחרונה עובד ד"ר דראושה כרופא משפחה במרפאת הקהילות של כללית בחיפה. לד"ר דראושה ניסיון רב בעבודה ברפואה דחופה, ועד לאחרונה, ניתן היה לפגוש אותו במיונים הקהילתיים של הכללית בכרמל ובמרכז לרפואה יועצת זבולון.

"כבר בגיל צעיר ידעתי שאני רוצה ללמוד רפואה", מספר ד"ר דראושה, "התלבטתי בין רפואת שיניים לרפואה כללית, ולבסוף החלטתי ללכת על רפואה דחופה, משום שאני אוהב אתגרים ואוהב לעזור לאנשים. זה תחום ברפואה שניתן לטפל במגוון רחב של מטופלים ומקרים, גם בילדים וגם במבוגרים, מחלות קשות, תאונות ועוד. לצערי, הייתי עד למספר תאונות בכביש והייתה לי זכות גדולה שיכולתי לעזור, אפילו פספסתי את הלידה של אשתי כי סייעתי לשוטר פצוע".

 

 

החיפוש אחר אתגרים מלווה את ד"ר דראושה גם בזמנו הפנוי. הוא חובב סקי, יוצא לטיולי שטח וחובב צלילה, ולדבריו, אין מדינה שלא צלל בה ואין כריש שלא ליטף. לדבריו, בעתיד הוא מתכנן לעשות התמחות נוספת גם ברפואת ספורט.

"במחלקה לרפואה דחופה בלין פועל צוות רופאים מיומן עם תנאים זהים לחדר מיון כגון: חדר השהיה למעקב, מתן עירויים, בדיקות הדמיה, שירותי מעבדה דחופה ואף בית מרקחת – שירות שאין בחדר מיון בבית חולים. מתבצעות בו כמעט כל הפעולות שנעשות במיון בבתי החולים, השירות ניתן על ידי צוות מקצועי וכך נחסכים זמני המתנה ממושכים", אומר ד"ר דראושה.

"אני רוצה לברך את ד"ר דראושה על המינוי. אני סמוך ובטוח שהידע והמקצועיות שלו בתחום הרפואה הדחופה יתרמו רבות לבריאות המטופלים ולהצלחת המחלקה החדשה והמשופרת בלין. בנוסף לד"ר דראושה, במחלקה לרפואה דחופה מומחים נוספים העובדים בבתי חולים בחיפה, כך שישנו רצף טיפולי. אותם רופאים פוגשים את המטופלים במרפאה ובמידת הצורך בהמשך בבית החולים", מסכם ד"ר ארז, מנהל המרכז לרפואה יועצת לין של כללית.

הצוות הרפואי בלין מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה ורפואה פנימית, ילדים וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שירותי מעבדה נרחבים, תפירות, גבס, שירותי רנטגן ובית מרקחת. השירות קרוב לבית ולמטופל והוא חוסך את הזמן הרב שיש בהמתנה בחדר מיון בבית חולים. השירות במחלקה ניתן משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה  23:00 מדי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים. בשבתות ובחגים השירות ניתן החל מהשעה 12:00 ברצף עד השעה 23:00. הביקור כרוך בהשתתפות עצמית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר