נגיף הקורונה (צילום: lightsource/depositphotos.com)
נגיף הקורונה (צילום: lightsource/depositphotos.com)

מאז פרוץ המגיפה: כ-146,000 חיפאים חלו בקורונה

בתשובה לשאלת "כלבו - חיפה והקריות" מסר משרד הבריאות כי 146,423 חולי קורונה מאומתים תושבי חיפה נמצאו מתחילת המגיפה ועד היום וכי 544 מהחולים מתו. עוד עולה מנתוני המשרד כי מספר המחוסנים בחיסון הראשון בכל הגילאים בחיפה היה 225,512 איש ובחיסון השני - 214,392 איש

פורסם בתאריך: 25.7.23 07:55

146,423 חולי קורונה מאומתים תושבי חיפה נמצאו מתחילת המגיפה ועד היום – כך נמסר ממשרד הבריאות לשאלת "כלבו – חיפה והקריות". 544 מהחולים מתו.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי מספר המחוסנים בחיסון הראשון בכל הגילאים בחיפה בעת החיסון היה 225,512 איש ובחיסון השני – 214,392 איש. יצוין שמדובר במספר המתחסנים בחיסון ראשון נגד הקורונה מאז הגעתו לארץ בשנת 2020, וכך גם לגבי החיסון השני.

עם זאת, מציינים במשרד, מספר המתחסנים הוא אומדן בלבד: "חישוב שיעור המחוסנים על בסיס נתוני משרד הבריאות אינו מדויק בגלל שינויים באוכלוסייה בשלוש השנים האחרונות. האוכלוסייה היא דינמית וכוללת תושבים זמניים כמו סטודנטים".

 

 

למרות שנראה כי המגיפה היא היסטוריה רחוקה, במשרד הבריאות מזהירים כי הקורונה נותרה מחלה מדבקת שעלולה להיות מסכנת חיים לקבוצות סיכון: "חשוב להמשיך לנהוג באחריות. למי שחש לא בטוב מומלץ שייבדק ויימנע ממגע עם אנשים אחרים עד חלוף התסמינים. למי שנמצא מאומת לקורונה חשוב לשמור על בידוד בבית עד חלוף התסמינים, ואם יש צורך לצאת על החולה להימנע ממפגש עם קהל ולהשתמש במסיכה. מומלץ להתחסן על פי הנחיות המשרד, בעיקר למי שנכלל בקבוצות סיכון".

עד לסוף שנת 2022 פרסם משרד הבריאות את מדדי הקורונה ברחבי הארץ באמצעות מודל הרמזור. כיום המשרד אינו מפרסם יותר את מדדי התחלואה ולמעשה מתייחס אל הקורונה כמו אל שפעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שיודע

    מי שנפטר הם כאלו שנפטרו עם קורונה ולא בגלל קורונה. שיפסיקו לבלב את השכל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר