ד”ר עמית דמתי וד”ר ניר יחיא (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד”ר עמית דמתי וד”ר ניר יחיא (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מכרמל לאיינשטיין: רפואת נשים מתקדמת

מחלקת נשים נפתח באגף נפרד במרפאה של שירותי בריאות כללית במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין. מנהל המחלקה: ד”ר עמית דמתי, רופא בכיר בחדר הלידה במרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 11.1.18 12:34

מבוטחות שירותי בריאות כללית ייהנו מעתה משירות גינקולוגי משופר עם פתיחתה של מחלקת נשים באגף נפרד במרפאה במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין. לדבריו של מנהל רפואת הנשים בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי ד”ר אבי לייטמן, ייחודה של המחלקה הוא בכך שהיא פועלת בשילוב עם מחלקת הנשים במרכז הרפואי כרמל – דבר שמבטיח רצף טיפולי בין בית החולי למרפאות הקהילה.

מנהל מחלקת הנשים במרפאה הוא ד”ר עמית דמתי, רופא בכיר בחדר הלידה בכרמל, ולצדו עובדים שני גינקולוגים בכירים מכרמל – ד”ר תמר ארנון-סוקל וד”ר ניר יחיא.

 

 

בשלב הראשון כולל השירות גינקולוגיה כללית, מרפאת מעקבי היריון ומרפאת היריון בסיכון גבוה. בהמשך יכלול השירות גם מיון נשים הרות ומרפאות מתמחות לנערות, לגיל המעבר ועוד. במרפאה יינתן גם שירות מידע גנטי טרום היריוני, ובהמשך יפעל בה שירות ייעוץ גנטי על ידי צוות המכון הגנטי מכרמל. המחלקה צוידה בשני מכשירי אולטרסאונד חדישים, ובקרוב היא תקבל גם מכשור לביצוע סקירת מערכות ושקיפות עורפית.

ד”ר דמתי מציין כי הדגש במרפאה הוא על מתן שירות כולל תחת קורת גג אחת, מבלי שהמטופלת תאלץ לנדוד בין תחנות שונות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר