מנהלי השירות החדשים במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
מנהלי השירות החדשים במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

סבב מינויים של מנהלי שירות בכרמל

ד"ר מיכל שטיינברג מונתה למנהלת שירות ברונכיאקטזיות ו-CF במבוגרים, ד"ר הוריה לזרוביץ' מונה למנהל שירות הרדמה אמבולטורית, ד"ר אליאס עאוני מונה למנהל שירות רפואה דחופה וד"ר נדיה בריזגלין מונתה למנהלת השירות הרדיולוגי לבדיקות מונחות דימות

פורסם בתאריך: 23.1.18 11:17

במרכז הרפואי כרמל נערך סבב מינויים של מנהלי שירות חדשים. מנהלי שירות הם רופאים המרכזים את התחום המקצועי-רפואי בבית החולים.

במסגרת סבב המינויים מונו ד"ר מיכל שטיינברג למנהלת שירות ברונכיאקטזיות ו-CF (סיסטיק פיברוסיס) במבוגרים, ד"ר הוריה לזרוביץ' למנהל שירות הרדמה אמבולטורית, ד"ר אליאס עאוני למנהל שירות רפואה דחופה וד"ר נדיה בריזגלין למנהלת השירות הרדיולוגי לבדיקות מונחות דימות.

מנהל מכון הריאות פרופ' יוחאי אדיר אמר על בחירתה של ד"ר שטיינברג: "היא התמחתה בכרמל והצעידה קדימה את תחום הברונכיאקטזיות וה-CF במבוגרים. היא מוכשרת מאוד, מסורה לחולים שלה ומתקדמת גם בתחום האקדמי וגם בתחום הקליני". נוסף על תפקידה כמנהלת השירות במכון הריאות תהיה ד"ר שטיינברג אחראית גם על הסטז'רים בבית החולים.

מנהל מחלקת ההרדמה ד"ר זאב גולדיק ציין כי ד"ר לזרוביץ' יהיה אחראי על ההרדמה בקהילה במרכזים הרפואיים לין וזבולון של שירותי בריאות כללית וכי הוא יהיה הזרוע של המחלקה בשטח: "הוא מתמצא בכל תחומי ההרדמה והטיפול הנמרץ, ובעיקר במקומות מחוץ לחדרי הניתוח. המינוי מגיע לו בזכות".

מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד"ר סלים חלבי אמר על הבחירה בד"ר עאוני: "הוא מכוון למטופלים, נעים הליכות ונעים לצוות. הוא רופא מוכשר מאוד ותפקיד מנהל השירות מגיע לו".

מנהל מכון הדימות פרופ' נתן פלד אמר על בחירתה של ד"ר בריזגלין: "היא מהאנשים שמבקשים מעט ונותנים הרבה. היא רופאה מעולה שלקחה על עצמה את תחום הביופסיות תחת שיקוף, ואנו גאים בה מאוד".

 

 

בטקס הענקת המינויים אמר מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "אני שמח על המינויים. יש לנו בית חולים מצוין שבנוי מאנשים מצוינים. מתוך רשימה ארוכה של מועמדים אתם האנשים הנכונים והראויים להיבחר".

סגן מנהל כרמל ד"ר רוני דיוקמן אמר בטקס: "אתם מעמודי התווך של כרמל ומחזיקים את התחומים החשובים והמרכזיים של בית החולים. אתם הרופאים הכי טובים, ועל כתפיכם מוטלת אחריות כבדה ומשמעותית".

מנהלי השירות החדשים בבמרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר