תוכנית הבנייה לצפון קרית אתא (הדמיה: משרד מילול-קורן ארכיטקטורה ובינוי ערים)
תוכנית הבנייה לצפון קרית אתא (הדמיה: משרד מילול-קורן ארכיטקטורה ובינוי ערים)

אושרה תוכנית לבניית בית חולים אזורי חדש

בית החולים הוא חלק מתוכנית ענק להרחבתה של קרית אתא, הכוללת בניית 15,700 יחידות דיור, הקמת פארק הייטק, פארק עירוני, מתחמי מסחר ומוסד להשכלה גבוהה. ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ: "זהו פרק חדש בתולדות העיר"

פורסם בתאריך: 1.2.18 14:50

הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל) במינהל התכנון של משרד האוצר אישרה אתמול (רביעי) להפקדה תוכנית בנייה ענקית לצפון קרית אתא אשר מייעדת בין השאר שטחים להקמת בית חולים אזורי חדש.

התוכנית, שהוגשה על ידי רשות מקרקעי ישראל ואשר חלה על שטח של 6,600 דונם, כוללת 15,700 יחידות דיור, מהן 1,700 דירות קטנות שיוקמו בבנייני מגורים בני 18-6 קומות ו-1,400 יחידות דיור שיוקצו עבור דיור מוגן. עיריית קרית אתא שותפה לקידום התוכנית שהוכנה על ידי משרד דב קורן אדריכלים

לצד פארק עירוני ומתחמי מסחר ותעסוקה מייעדת התוכנית שטחים להקמת מוסד להשכלה גבוהה ובית חולים אזורי בנגישות לצירי תנועה ראשיים. תכנון בית החולים נערך בשיתוף עם משרד הבריאות וכולל תשתית תכנונית לבית חולים כללי ובו כ-2,200 מיטות אשפוז שחלקן יוקצו לבית חולים גריאטרי ולבית חולים פסיכיאטרי.

 

 

שר האוצר משה כחלון: "התוכנית נותנת מענה לכלל הצרכים הציבוריים הנדרשים כדי להזניק את קרית אתא ולאפשר לה להמשיך לצמוח ולהתפתח גם בשנים הבאות. היא תחזק את אזור הקריות עם בית חולים חדשני ומודרני ועם מוסד אקדמי שיזניק את האזור כולו ויביא לאיתנות של קרית אתא. בתוכנית מוצע תמהיל מגוון של יחידות דיור שכולל אחוז משמעותי של דירות קטנות ודיור מוגן. כך יינתן מענה הולם גם לזוגות הצעירים וגם לציבור הקשישים. נמשיך ונחזק את הצפון כפי שעשינו עד היום".

ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ: "התוכנית פותחת פרק חדש בתולדות העיר קרית אתא והיא הגשמת חזון עבור תושבי העיר ועבורי. התוכנית מאפשרת מגוון רחב של פתרונות דיור לזוגות צעירים, למשפרי דיור ולתושבים חדשים, הקמת פארקים ופיתוח מערכות תחבורה ציבורית, וזאת לצד מרכז תעסוקה אזורי גדול הכולל מוסד להשכלה גבוהה, בית חולים, קריה רפואית ופארק הייטק. הפיתוח המואץ יאפשר לנו להשקיע משאבים רבים בשכונות הוותיקות של העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עתידות 2020

    אתם יודעים בדיוק מה יקרה בקדנציה הרביעית של אדון יונה
    יסגרו את בי"ח רוטשילד
    יעבירו אותו בשלמותו לקרית אתא.
    וככה חיפה תתרוקן מעוד מוקד תעסוקה בהדר עליון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר