חדר המיון הקהילתי החדש במרכז הרפואי לין (צילום: אלה אהרונוב)
חדר המיון הקהילתי החדש במרכז הרפואי לין (צילום: אלה אהרונוב)

נחנך חדר המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין

חדר המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית הוקם בשיתוף עם הקריה הרפואית רמב"ם ועם המרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:40

חדר המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית נחנך אתמול (ראשון). בטקס נכחו ראש העיר חיפה יונה יהב, מנהל מרחב חיפה וגליל מערבי של הכללית אלי כהן, מנהל לין ד"ר ארז אלון ומנהל הקריה הרפואית רמב"ם פרופ' רפי ביאר. חדר המיון נפתח לקהל ב-1 ביולי בשיתוף עם רמב"ם ועם המרכז הרפואי כרמל, והוא מיועד למבוטחי הכללית בלבד מעל גיל 16 והביקור בו אינו כרוך בתשלום.

חדר המיון ממוקם בקומת הקרקע של לין, יש בו 12 עמדות טיפול ובדיקה, הוא מאויש בצוותים מרמב"ם ומכרמל ומרמב"ם, והוא פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 15:00-8:00 ובימי שישי בשעות 11:30-8:00.

 

 

בטקס הפתיחה ציין ד"ר אלון כי חדר המיון נועד לתת חלופה למקרים הדחופים שבהם מגיעים חולים לחדרי המיון בבתי החולים: "חדר המיון בלין הוא האח הקטן שמצטרף לעוד כמה מבנים קהילתיים במחוז. שיתוף הפעולה עם רמב"ם מרגש אותנו מאוד, וזה תענוג לעבוד עם רופאים מבית החולים".

יהב אמר כי אין בית חולים אחר בחיפה שמגובה על ידי רמב"ם, ולכן חדר המיון בלין, שחוגג השנה 50 שנים להיווסדו הוא יוצא דופן: "העיר הזאת גאה במה שקורה בלין".

פרופ' ביאר סיפר כי בחדר המיון החדש יש גישה טיפולית מהירה ומקצועית של הצוותים המשותפים, עם המשך טיפול ברמב"ם, והמרחק הקצר בין השניים מקל על שיתוף הפעולה: "כל מערכת הבריאות סובלת ממצוקה תקציבית, וחסרות בה מיטות אשפוז. מיזם זה יקל על המערכת האשפוזית לטובת החולים. בשבועיים הראשונים הוא כבר הוכיח את עצמו בצורה של עבודה משותפת".

כהן ציין כי היוזמה לפתיחת חדר המיון עלתה לאחר שמנהלי מרפאות הכללית בחיפה התלוננו על כך שחסר חדר מיון נוסף בעיר: "אנחנו רוצים לבנות משהו שייצור שותפות קהילתית. הכל נעשה לטובת המטופלים, שעתידות להיחסך מהם המתנות ארוכות בבתי החולים מכיוון שהמקרים הקלים מטופלים כאן".

 

חדר המיון הקהילתי (צילום: אלה אהרונוב)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר