ד"ר שני ברוש (צילום: אלי דדון) 
ד"ר שני ברוש (צילום: אלי דדון) 

ד"ר ברוש נכנסה לתפקיד סגנית מנהל כרמל

ד"ר שני ברוש מחליפה את ד"ר גיל לביא שמונה לראש אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלת שירותי בריאות כללית. במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על הטיפול בחטיבה הפנימית, במחלקת הילדים, במערך הקרדיולוגי ובמחלקה לרפואה דחופה, ועל תחום מניעת זיהומים

פורסם בתאריך: 31.3.19 11:21

ד"ר שני ברוש נכנסה לתפקידה כסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל והיא מחליפה את ד"ר גיל לביא. ד"ר ברוש פרשה מצה"ל בדרגת סגן אלוף לאחר ששימשה עד לאחרונה ראש צוות רפואה בנציבות קבילות החיילים. בעברה היא מילאה שורה של תפקידי פיקוד וניהול בכירים בחיל הרפואה. ד"ר לביא, קודמה בתפקיד סגן מנהל בית החולים, עבר לשמש ראש אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלת שירותי בריאות כללית.

ד"ר ברוש, 42, נשואה ואם לשניים, נולדה בתל אביב והחלה את לימודי הרפואה בטכניון בשנת 1994. היא מומחית ברפואת משפחה, והשנה היא צפויה לסיים את לימודיה לתואר MBA בפקולטה למינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. ד"ר ברוש היא בוגרת תוכנית "נחשון" לפיתוח מצוינות בחיל הרפואה ובוגרת הקורס לפיקוד ולמטה במכללה הבין זרועית בצה"ל. כיום היא עמיתה בתוכנית "ענבר" – עתודה ניהולית במערכת הבריאות בישראל.

במסגרת תפקידה כסגנית מנהל כרמל תהיה ד"ר ברוש אחראית על הטיפול בחטיבה הפנימית, במחלקת הילדים, במערך הקרדיולוגי ובמחלקה לרפואה דחופה, על תחום התרופות, על בית המרקחת ועל תחום מניעת זיהומים.

 

 

עם כניסתה לתפקידה החדש אמרה ד"ר ברוש: "החיבור בין כרמל לקהילה הוא ייחודי, והאתגר שעומד לנגד עיני הוא למקסם את המומחיות של כל אחד מהגורמים המטפלים ולחזק את הקשר ואת האמון ההדדי בין גורמי הרפואה בבית החולים לבין הגורמים בקהילה. המטרות הן שתהיה שפה משותפת ושכולם יעבדו בתיאום כדי שנוכל להעניק לכל המטופלים טיפול מיטבי ובטוח. אני מאמינה שהכל מתחיל ונגמר באנשים. בשבילי האנשים הם במרכז – גם המטופלים וגם המטפלים. אני שואפת לשקם את אמון הציבור במערכת הרפואה הציבורית. יש לנו אנשים מצוינים בכל תחום, אבל הם מתמודדים עם פערים אדירים בתשתיות ובמשאבים. לפעמים צריך לעשות זום אאוט, לראות את התמונה מזוויות אחרות ולנסות למצוא פתרונות יצירתיים. אני מתחילה את תפקידי החדש בסקרנות ובהתלהבות. מהרגע הראשון שבו נכנסתי לבית החולים הרגשתי שיש כאן אווירה של פתיחות, אכפתיות אמיתית והתגייסות של כולם לטובת המטרה המשותפת – מתן טיפול איכותי למטופלים. אני מרגישה שהצטרפתי לצוות מנצח ובטוחה שיחד נמשיך להוביל את בית החולים לשיאים חדשים".

 

ד"ר שני ברוש עם מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ועם קודמה התפקיד ד"ר גיל לביא (צילום: אלי דדון)

ד"ר שני ברוש עם מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ועם קודמה התפקיד ד"ר גיל לביא (צילום: אלי דדון)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר