מיכל אידלמן אוחנה מקבלת את אות ההצטיינות בבית הנשיא (צילום: דוברות משרד הבריאות)
מיכל אידלמן אוחנה מקבלת את אות ההצטיינות בבית הנשיא (צילום: דוברות משרד הבריאות)

מיכל אידלמן אוחנה – מצטיינת נשיא המדינה

מנהלת הסיעוד במערך לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, היא אחת מעשרת מקבלי הצטיינות בסיעוד בטקס שנערך בבית הנשיא לציון שבוע האחות הבין לאומי

פורסם בתאריך: 23.5.19 07:53

בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים הוענקה תעודת הצטיינות למיכל אידלמן אוחנה – מנהלת הסיעוד במערך לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי – שנבחרה כאחת מעשר האחיות בכל מוסדות הבריאות, בתי החולים וקופות החולים שקיבלו אות הצטיינות בסיעוד מידי הנשיא ראובן ריבלין. התעודות הוענקו במסגרת אירועי שבוע האחות הבין לאומי.

אידלמן אוחנה משמשת אחות בכללית במשך כשני עשורים והיא מילאה שורה של תפקידים כאחות. בשנת 2014, לקראת כניסת הרפורמה בבריאות הנפש לתוקפה, היא מונתה למנהלת הסיעוד במערך בריאות הנפש של הכללית. במסגרת תפקידה יוזמת אידלמן אוחנה פעילויות לקידום בריאותם ורווחתם של המתמודדים עם בריאות הנפש, להעלאת מודעות לנושא, למאבק בסטיגמות ובעיקר להענקת יחס מכובד למטופלים. ביחד עם מנהלת המערך לבריאות הנפש במחוז ד”ר טטיאנה ז’לוזין היא יצרה שיתופי פעולה עם בתי החולים באזור ויזמה הכשרות לאחיות. נוסף על כך היא פיתחה את מערך בריאות הנפש כשדה קליני לסטודנטים לסיעוד ויזמה קורס על בסיסי בפסיכיאטריה.

אידלמן אוחנה היא בוגרת בית הספר לאחיות בבית החולים הלל יפה בחדרה, והיא מחזיקה בתואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת תל אביב ובתואר שני בבריאות נפש קהילתית מאוניברסיטת חיפה. כמו כן היא בעלת התמחות של אחיות בפסיכיאטריה ומדריכה קלינית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר