הענקת הפרס לד”ר טלי לבנשטיין (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
הענקת הפרס לד”ר טלי לבנשטיין (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

ארבעה פרסי הצטיינות לעובדי הכללית בחיפה

הנהלת המחוז בשירותי בריאות כללית העניקה פרסי הצטיינות למנהלת מרפאת בונן ד”ר טלי לבנשטיין, למנהל בית המרקחת במרפאה ברוממה אמיר שחאדה, ולשני עובדים ממרפאת מרבך בקרית חיים - מרים אלקובי ויורי מילנר

פורסם בתאריך: 28.6.19 14:37

הנהלת מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית העניקה את פרסי ההצטיינות שלה, ובטקס התברר שארבעה מתוך ששת מקבלי הפרס, שאותו חילקו מנהל המחוז רונן נודלמן וחברי הנהלת המחוז, הם מהמרפאות של קופת החולים בחיפה.

ד”ר טלי לבנשטיין, מנהלת מרפאת בונן, קיבלה את פרס מצטיינת מנכ”ל הכללית. בנימוקי הזכייה נכתב כי היא רופאת משפחה משכמה ומעלה אשר משלבת ידע ומקצועיות עם גישה אנושית ושירותית למטופליה. במקביל היא מתבלטת ביכולות הניהול שלה ומובילה בהצלחה רבה את אחת המרפאות הגדולות של הכללית בחיפה להישגים מרשימים באיכות הרפואית, בשירות ובשביעות רצון המטופלים. כמו כן צוין כי נוסף על העשייה הקלינית והיוזמות הרבות, ד”ר לבנשטיין מתבלטת בתחום האקדמי, מלמדת סטודנטים ומתמחים בפקולטה לרפואת משפחה ומקדמת בחניכה אישית ובהדרכה את הרופאים במרפאה ואת העובדים.

 

 

אמיר שחאדה, מנהל בית המרקחת במרפאה ע”ש בנימין בראון ברוממה, קיבל את פרס ההצטיינות בזכות שילוב של מקצועיות וידע רב שאותו הוא חולק עם חבריו לעבודה, ובזכות השתתפותו בפרוייקטים שונים במרפאה.

פרסי הצטיינות הוענקו גם לשני אנשי צוות במרפאת מרבך בקרית חיים – מרים (מור) אלקובי, פיזיותרפיסטית בכירה במכון הפיזיותרפיה במרפאה, המתמחה בשיקום האורתופדי ומשמשת כמרכזת תחום בכירה באורתופדיה; ויורי מילנר – אח במרפאת בריאות הנפש שמטפל במסירות במתמודדים עם בעיות נפשיות ויוזם שיתופי פעולה עם גורמים שונים בקהילה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר