עמדת דפיברילטור (צילום: דוברות מד"א)
עמדת דפיברילטור (צילום: דוברות מד"א)

שירות חדש של מד"א: דפיברילטור בכל עסק

אגודת ידידי מד"א מציעה לעסקים ולמשרדים בחיפה שירות שבמסגרתו יוקמו בהם עמדות החייאה הכוללות מכשיר דפיברילטור שמקושר ישירות למוקד 101. מנכ"לית האגודה אורלי אריאל: "המטרה היא להנגיש את עמדות ההחייאה לציבור, כך שלכל אחד יהיה בהישג יד מכשיר דפיברילטור זמין ותקין"

פורסם בתאריך: 22.12.19 07:35

אגודת ידידי מגן דוד אדום (מד"א) מציעה לעסקים ולמשרדים בחיפה שירות חדש שבמסגרתו יוקמו במקומות העבודה עמדות החייאה הכוללות מכשיר דפיברילטור אשר מקושר ישירות למוקד 101.

בקרוב אמורים נציגי מד"א להגיע לחיפה ולהציע את המיזם לעסקים ולמשרדים בעיר. עלות השירות היא 11,600 שקל לארבע שנים, והיא כוללת את המכשיר עצמו, הקמת עמדה עם קודן ותחזוקה שוטפת של המכשיר. מטרת המיזם של אגודת הידידים היא להעלות את שיעור השורדים מהתקפת לב, שלדברי מד"א עומד היום על כשלושה אחוז בלבד.

במד"א מציינים כי במקרה של דום לב כל דקה היא קריטית: "בכל 60 שניות שחולפות מרגע האירוע ללא טיפול פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה בעשרה אחוזים. ככל שמכת חשמל ממכשיר החייאה מתקבלת מהר יותר, סיכוייו של החולה לחדש את פעילות הלב גדלים באופן דרמטי. חיים רבים כבר ניצלו באמצעות מכשיר הדפיברילטור, שכל אדם יכול להפעיל בקלות וללא ידע רפואי מוקדם. המכשיר נותן מכות חשמל לפי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות".

 

 

מנכ"לית אגודת ידידי מד"א אורלי אריאל: "ניתנת כאן הזדמנות לעסקים בחיפה לתת מענה במקרה של אירוע לבבי. מבחינתנו, המטרה היא להנגיש את עמדות ההחייאה לציבור, כך שלכל אחד יהיה בהישג יד מכשיר דפיברילטור זמין ותקין שמשדר למוקד החירום של מד"א".

לדבריה של אריאל, בעסקים שבהם עובדים יותר מ-500 איש יש חובה חוקית לרכוש דפיברילטור, אך מבדיקה שהיא ערכה עולה כי המכשירים הללו סגורים בארון כלשהו במשרד ואיש אינו זוכר היכן הוא נמצא ואם הוא תקין: "אנחנו מציעים שמי שקונה מכשיר החייאה ירכוש ביחד איתו את השירות. מחירי המכשירים נעים היום בין 4,000 שקל ל-10,000 שקל ללא תחזוקה, שהיא קריטית. אנחנו לא מרוויחים ממכירת השירות אלא רק מצילים חיים".

את השירות בחיפה ניתן לרכוש בטל' 5710*

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר