צוות חדר הלידה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון) 
צוות חדר הלידה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון) 

גם כרמל מאשר שני מלווים ליולדת

המרכז הרפואי כרמל מצטרף אל בתי החולים האחרים בחיפה ומאפשר מהיום שני מלווים לכל יולדת בחדרי הלידה. מנהל חדרי הלידה בכרמל ד"ר ראובן קידר: "בהתאם להקלות הכלליות ולחזרה לשגרה נעתרנו לבקשתן והחזרנו את האפשרות לשני מלווים בחדר לידה כפי שהיה נהוג לפני משבר הקורונה"

פורסם בתאריך: 10.5.20 10:52

המרכז הרפואי כרמל מאפשר מהיום (ראשון) שני מלווים ליולדת בחדרי הלידה. בכך מצטרף כרמל אל הקריה הרפואית רמב"ם שאפשרה זאת ביום שני שעבר ואל המרכז הרפואי בני ציון שהתיר זאת למחרת.

מנהל חדרי הלידה בכרמל ד"ר ראובן קידר: "אנו קשובים לצורכיהן של היולדות, ובהתאם להקלות הכלליות ולחזרה לשגרה נעתרנו לבקשתן והחזרנו את האפשרות לשני מלווים בחדר לידה כפי שהיה נהוג לפני משבר הקורונה, וזאת תוך הקפדה על מניעת התקהלות".

 

 

לדבריו של ד"ר קידר, בכרמל לא מאושפזים כעת חולי קורונה, אך בבית החולים קיים מתחם נפרד לטיפול ביולדות חולות קורונה וביולדות שנחשדות כחולות בנגיף: "כדי להבטיח את שלומם של היולדות והתינוקות הקמנו מתחם מרוחק ונפרד לטיפול בהן. מתחם זה הוא מנותק לחלוטין ונמצא באזור סטרילי ומרוחק בבית החולים".

מנהלת השירות של כרמל קרן מרום: "צוות חדר הלידה זמין לכל יולדת לכל שאלה או בקשה. כדי להקל על היולדות לעתיד גם בתקופה זו פתחנו סיורים וקורסי הכנה ללידה און ליין, המאפשרים להכיר את חדרי הלידה ולקבל מענה מקצועי לכל השאלות ממיילדת ומרופא, מבלי להגיע פיזית לבית החולים. לרישום לסיור או לקורס ולפנייה לצוות חדר לידה יש להתקשר לטלפון 04-8844489 או לפנות במייל לכתובת [email protected]".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר