מחלקת כתר בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: רמי שלוש)
מחלקת כתר בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: רמי שלוש)

חיפה: 23 חולי קורונה חדשים ביממה אחת

ב-24 השעות האחרונות זינק מספר חולי הקורונה הפעילים בחיפה ב-11 אחוז, וכעת יש בעיר 227 חולים. בקריה הרפואית רמב"ם מאושפזים כעת 24 חולי קורונה, כאשר שלושה מהם מונשמים ובמצב קשה. מצב מדאיג בקרית אתא, שבה יש 77 חולים פעילים

פורסם בתאריך: 13.7.20 07:49

23 חולי קורונה נוספים אובחנו בחיפה ב-24 השעות האחרונות, ומספר החולים הפעילים בעיר נכון להיום (שני) בבוקר עלה ל-227 – כך מפרסם משרד הבריאות. מדובר בעלייה של 11 אחוז תוך יממה, ומספר החולים המאומתים בחיפה מתחילת המגיפה עומד כעת על 471, כאשר 244 מהם החלימו.

עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי בקרית אתא נמצאו ביממה האחרונה שלושה חולים נוספים שהעלו את מספר החולים הפעילים בעיר ל-77, ומספר החולים מפרוץ המגיפה עומד על 104. בקרית מוצקין נוסף חולה אחד שהעלה את מספר החולים הפעילים בה ל-18, ובקרית ביאליק לא נמצאו חולים חדשים ומספר החולים נותר יציב ועומד על 17 איש. מספר החולים הפעילים בקרית ים עלה ל-15, ואילו בטירת הכרמל נוסף חולה פעיל אחד, כך שמספר החולים הפעילים בעיר עומד על 17.

 

 

בקריה הרפואית רמב"ם מאושפזים כעת 24 חולים במחלקת כתר (מחלקת הקורונה), כאשר שלושה מהם מונשמים ובמצב קשה. במרכזים הרפואיים כרמל ובני ציון אין כלל מאושפזי קורונה, למעט מטופלת אחת אשר מאושפזת בבני ציון עוד מהגל הראשון ועוברת תהליך של שיקום.

בעקבות העלייה במספר החולים בחיפה הוחלט על הקמתו של חמ"ל משותף של עיריית חיפה, פיקוד העורף ומשרד הבריאות, שיסייע בפינוי משפחות מרובות ילדים שבהן יש חולי קורונה למלוניות של פיקוד העורף. ההחלטה על הקמת החמ"ל התקבלה אתמול בדיון בראשותו של סגן ראש העיר מיכי אלפר, שבו השתתפו נציגי הקהילות החרדיות בחיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלי דבי

    ידוע לי שאחד החולים המורדמים ומונשמים ברמבם, בן 32 בלי מחלות רקע

  2. ממשיכים להסתיר מהציבור הישראלי נתונים חשובים

    מדוע לא אומרים:
    גיל ממוצע של הנדבקים?
    גיל ממוצע של החולים קשה?
    השכונות מהן באו והמקומות בהם נדבקו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר