המחבל מוחמד דף (צילום מהפוסט בפייסבוק)
המחבל מוחמד דף (צילום מהפוסט בפייסבוק)

קרדיולוג סימן לייק לפוסט שמהלל את מוחמד דף – והושעה

המלחמה נגד ההסתה והתמיכה בטרור של החמאס נמשכת: המרכז הרפואי הדסה השעה רופא במחלקה הקרדיולוגית אשר מתגורר בשטחים לאחר דיווח כי הוא סימן לייק לפוסט שמהלל את מוחמד דף - המחבל שעומד מאחורי המתקפה הרצחנית על עוטף עזה

פורסם בתאריך: 16.10.23 10:05

המלחמה נגד ההסתה ברשתות החברתיות וגילויי השמחה על המתקפה הרצחנית של החמאס והג'יהאד האסלאמי על יישובי הדרום נמשכת. אתמול (ראשון) הודיע המרכז הרפואי הדסה בירושלים על כך שרופא בבית החולים הושעה לאחר ש"הביע לכאורה תמיכה ברשתות החברתיות עם גורמים שהפרו כל כלל בסיסי של הגינות אנושית".

הרופא – תושב השטחים שעובד במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים – סימן לייק לפוסט שטוען כי המנהיג הבלתי מעורער של העם הפלסטיני הוא מוחמד דף, הארכי-טרוריסט שחתום על המתקפה מרצועת עזה בשבת שברה.

בהדסה ציינו כי הרופא "הושעה לאלתר עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת פעילותו בהדסה, כנדרש על פי חוק". עוד נמסר כי "בית החולים הודיע למינהל האזרחי על הקפאת אישור הכניסה לישראל של הרופא".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרופא שעשה לייק למוחמד דף…..בואו נהיה כנים- מה הוא בדיוק שווה ? אאללאאק -רופא. בטח למד במדינה נחשלת – אולי במצרים , אולי בירדן, אולי ברומניה….אולי בגרוזיה…..ובמדינה שלנו , חסרים רופאים, והמדינה רוצה לשלב אותם בכל תחום…אז הוא נקרא -רופא- לך תדע מה הוא באמת שווה!!!

  2. אזרח במדינה

    צעד מתבקש מטעם בית החולים, הגיע הזמן לסלק את תומכי הטרור מקרבנו. אפס סובלנות וגירוש לאלתר.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר