ראש מועצת חוף הכרמל אסיף איזק וצוותי הנהלת כללית מחוז חיפה וגליל מערבי והסוכנות היהודית במרפאת המפונים בניר עציון (צילום: דוברות כללית)
ראש מועצת חוף הכרמל אסיף איזק וצוותי הנהלת כללית מחוז חיפה וגליל מערבי והסוכנות היהודית במרפאת המפונים בניר עציון (צילום: דוברות כללית)

למען העולים המפונים מעוטף עזה: כללית פתחה מרפאת אורחים במלון ניר עציון

מרפאת האורחים, המיועדת למפונים ממרכז הקליטה איבים שבעוטף עזה, פועלת בנוסף למרפאת כללית הקיימת במושב ניר עציון. רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית: "הקמת מרפאת האורחים בניר עציון מהווה צעד חשוב בהבטחת שירותי רפואה איכותיים למפונים"

פורסם בתאריך: 24.10.23 18:36

תושבי מרכז הקליטה איבים בשער הנגב ניצלו בדרך נס מאירועי 7 באוקטובר. מרכז הקליטה, המנוהל על ידי הסוכנות היהודית, בשיתוף משרד העלייה והקליטה, מלווה את העולים החדשים ומסייע להם להיקלט בארץ. בשל קרבתם הגאוגרפית לעזה, בימי הלחימה הראשונים, פונו משפחות המרכז, ונקלטו, בסיוע משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית, במלון שבמושב ניר עציון. עם התאקלמותם במלון, הגיעו אליהם צוותי כללית ממחוז חיפה וגליל מערבי, כדי להעניק להם שירותי רפואה מותאמים לאוכלוסייה ולתאם את הקמתה של המרפאה במקום.

ד"ר סוניה כרכבי, מנהלת מינהלת כרמל, מספרת: "במסגרת שירותי המרפאה שהקמנו מקבלים המפונים שירותי בדיקות רפואיות על ידי ד"ר דיאב מוחמד, שירותי סיעוד על ידי האחות דינה ביגיו וכן אספקת תרופות. נוסף על כך, הם יקבלו שירותי ליווי הריון על ידי האחות טל קידר ובהמשך יינתנו גם טיפולי רפואה משלימה. מרפאת כללית במושב ניר עציון הרחיבה את שעות הקבלה ומעניקה שירות מקיף לכל הפונים".

 

 

אלדד שובט, נציג הסוכנות היהודית, פגש השבוע את הנהלת המחוז של כללית ואת הצוותים הרפואיים והודה להם על ההתגייסות המהירה והשירות המקצועי שהם מעניקים לאוכלוסייה.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית: "הקמת מרפאת האורחים בניר עציון מהווה צעד חשוב בהבטחת שירותי רפואה איכותיים לתושבים המפונים. ציידנו את המרפאה בציוד רפואי מלא, ועובד בה צוות רפואי מקצועי. נוסף על כך, מרפאת כללית הסמוכה ערוכה להעניק שירותים נרחבים נוספים לכל הפונים. לכל האורחים מהדרום והצפון הנמצאים במלונות ובתי הארחה ברחבי המחוז אנו עורכים קבלת פנים חמה. בכל מלון ובית הארחה יש אנשי קשר של כללית מהמרפאות הסמוכות שמטפלים בכל בקשה רפואית של האורחים, מנגישים מידע רלוונטי ומציבים עמדות מידע על שירותי הכללית שניתנים באזורם. בחלק מהמרכזים הגדולים והמרוחקים אנו מקימים מרפאות ייעודיות שישרתו נאמנה את כל האורחים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר