הפגנה במושבה הגרמנית (צילום: דוברות המשטרה)
הפגנה במושבה הגרמנית (צילום: דוברות המשטרה)

"או שהמשטרה תמנע הנפת דגלי טרור או שאנחנו נמנע"

בעקבות הפשרה שלפיה ההפגנה נגד המלחמה תתקיים מחר בצהריים בכיכר פריז, גורמים בימין הודיעו על "הפגנה ועצרת מחאה המונית מול הפגנת הטרור וההסתה". ההפגנה לא קיבלה את אישור המשטרה, אך מנכ"ל בצלמו שי גליק אומר: "לא ייתכן שאנשים יסיתו ולא תהיה תגובה"

פורסם בתאריך: 19.1.24 12:30

גורמים בימין יקיימו מחר (שבת) הפגנת נגד מול ההפגנה לסיום המלחמה שיקיימו מפלגת חד"ש וארגוני שמאל. שתי ההפגנות ייערכו במקביל בשעות 15:30-13:30 בכיכר פריז בעיר התחתית.

בעקבות הפשרה שהושגה אתמול בין המשטרה למארגני הפגנת השמאל פנה מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק למפקד מחוז חוף במשטרה ניצב דני לוי בדרישה לקיים "הפגנה ועצרת מחאה המונית מול הפגנת הטרור וההסתה".

במכתבו ללוי כתב גליק: "אין כל ספק שבהפגנה יישמעו דברי הסתה ושנאה נגד מדינת ישראל. אנחנו לא ניתן לזה יד. לא רק זאת, הם הסתירו את הפרטים וכתבו שהם 'שותפות השלום' – גוף פיקטיבי שקרי. בכוונתם להביא הסעות מכל הערים הקיצוניות ולחולל הרס בחיפה. אנחנו לא ניתן לזה לקרות. אני דורש לקבל אישור להפגנה ממול, בדיוק באותו מקום ואותה שעה, ביחד עם מפונים מהצפון והדרום, עם נכי צה"ל ועם משפחות שכולות, דהיינו רישיון להפגנה בכיכר פריז בשעות 15:30-13:30".

גליק הדגיש בסיום מכתבו כי "לא ייתכן שאנשים יסיתו ולא תהיה תגובה. אנחנו דורשים שיגיעו שוטרים לבמה ויעצרו כל מסית, ולכן חובה להביא שוטרים דוברי ערבית. בכוונתנו למנוע הנפת דגלי טרור, ולכן או שמשטרת ישראל תמנע או שאנחנו נמנע".

 

 

היום, לאחר שהודיע על קיומה של ההפגנה, אמר גליק: "אני מודה למשטרת ישראל שאישרה את קיום ההפגנה. ההפגנה שלנו תתמקד בתמיכה בכבודם של חיילי צה"ל ומדינת ישראל, שבשעה הכי קשה על חייה בוחרים אותם תומכי טרור למחות ולהפגין נגדם. אנחנו כולנו – משפחות שכולות, לוחמי צה"ל ואזרחי ישראל – נבוא בהמונינו עם דגלי ישראל נרות זיכרון לנופלים ולא ניתן לתומכי הטרור לפגוע בצה"ל".

למרות שבהזמנה להפגנה מצוין כי היא תתקיים "באישור ובאבטחת משטרת ישראל", מהמשטרה נמסר כי לא הוגשה כל בקשה להפגנה מצדם של גליק או ארגון בצלמו.

 

ההזמנה להפגנה

ההזמנה להפגנה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר