המרכז הרפואי זבולון (צילום: ערן לביא)
המרכז הרפואי זבולון (צילום: ערן לביא)

שירות חדש במרכז הרפואי זבולון: מרפאה לנוירוכירורגיה עם מומחים מבילינסון

במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כגון גידולי מוח או בעיות בכלי הדם המוחיים, בעיות בעמוד השדרה, כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים ושברים

פורסם בתאריך: 27.10.21 12:04

מטופלי כללית במחוז חיפה והגליל המערבי יקבלו מעתה שירות בתחום הנוירוכירורגיה במרפאה ייחודית שנפתחה במרכז הרפואי זבולון ומאוישת על צוות המערך לנוירוכירורגיה, בניהולו של ד"ר שגיא הר נוף, מהמרכז הרפואי בילינסון מקבוצת כללית.

מנהלת המרכז הרפואי זבולון, ד"ר דליה קסנר: "המרפאה החדשה מרחיבה את מגוון האפשרויות הטיפוליות העומדות לרשות מטופלינו למצבים נוירוכירורגיים מורכבים. במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כגון גידולי מוח או בעיות בכלי הדם המוחיים, בעיות בעמוד השדרה, כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים ועוד. המרפאה מיועדת למבוגרים בלבד ונדרשת הפניית רופא. תיאום התור באמצעות טלפון 2700*".

 

מנהל מחוז חיפה והגליל המערבי של כללית, רונן נודלמן: "הקשר הייחודי עם בית החולים של כללית, מהמובילים בתחום, מצטרף לשיתופי הפעולה שלנו עם בתי החולים באזור, להם מרפאות נוירוכירורגיות. באמצעות שיתופי פעולה אלו אנו מפעילים מערך רפואי המבוסס על מיטב המומחים שמגיעים למרפאות הקהילה ומעניקים שירות רפואי ושומרים על רצף הטיפול, כאשר לרשותם נגישות לתיק הרפואי של המטופל ולרופא המשפחה שלו שמכיר אותו כמכלול. המטופלים שלנו מעריכים את שיפורי השירות והנראות, אלפי מטופלים בחרו לעבור לכללית ולקבל שירות ממומחים מובילים ובעלי שם עולמי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר