יוסי אזריאל (צילום ארכיון: דורון גולן)
יוסי אזריאל (צילום ארכיון: דורון גולן)

החשדות נגד סגן ראש עיריית קרית ביאליק: שוחד, מרמה והפרת אמונים

היחידה הארצית לחקירות הונאה הודיעה כי סיימה לחקור את סגן ראש עיריית קרית ביאליק יוסי אזריאל, המשמש יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות, בחשד למעורבות במעשי שחיתות. חומרי החקירה הועברו לפרקליטות

פורסם בתאריך: 8.1.24 17:09

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 הודיעה היום (שני) כי היא סיימה את חקירתה בחשד למעורבות במעשי שחיתות של סגן ראש עיריית קרית ביאליק ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות יוסי אזריאל, וכן מעורבים נוספים.

מהחקירה עולים חשדות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, מרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד,  איומים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות לפי פקודת מס הכנסה וחוק מע"מ.

החקירה לוותה על ידי פרקליטות מיסוי וכלכלה, וחומרי החקירה הועברו לידי הפרקליטות לעיון ולהחלטה.

 

 

בחודש מארס 2022 הפכה החקירה של לה"ב 433 נגד אזריאל לגלויה. הוא נעצר אז לכמה ימים, ולאחריהם שוחרר בתנאים מגבילים, כשבין היתר נאסר עליו למלא את  תפקידיו הציבוריים הרבים.

באוקטובר אותה השנה, כשפג תוקפו של האיסור ולאחר שפרקליטיו של אזריאל עתרו לבית המשפט, הותר לו לשוב למלא את תפקידיו הציבוריים, פרט לתפקיד יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה. כמו כן נאסר עליו לעסוק בנושאים שונים הקשורים לתכנון ובנייה, לתשתיות ולמקרקעין.

בינואר 2022 החרידו קולות נפץ את שכונת אפק הוותיקה והשלווה, כאשר שלושה רימוני הלם הושלכו לעבר ביתו אזריאל. רק שניים מתוך שלושת הרימונים התפוצצו. איש לא נפגע באירוע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד העם

    סוף כל סוף ועדה מסודרת. אתה יודע בדיוק כמה צריך לשלם כדי להפחית בחיובים. לקבוע מראש את היטל ההשבחה. למה לקלקל? מי יקבל עכשיו אחוזים מהמכרזים? דוקורסקי?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר