תוכנית המתחם הדרומי של קרית אתא (הדמיה: מאיר בוכמן ואיילת הוקמן)
תוכנית המתחם הדרומי של קרית אתא (הדמיה: מאיר בוכמן ואיילת הוקמן)

קרית אתא: רמ"י משווקת קרקע להקמת 200 יחידות דיור מוגן בדרום העיר

רשות מקרקעי ישראל מזמינה את הציבור להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה בנייה

פורסם בתאריך: 2.3.21 20:32

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), המשווקת קרקע לבניית 200 יחידות של דיור מוגן בחמישה מגרשים במתחם הדרומי בקרית אתא, מזמינה את הציבור להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה בנייה. מתחם הדיור המוגן הוא חלק מתכנון השכונה, שתכלול כ-4600 דירות.

תוכנית המתחם הדרומי בקרית אתא, מערבית לגבעת טל, נערכה כפועל יוצא של חשיבה תכנונית כוללנית מקיפה שנקבעה במסגרת תוכנית המתאר שהוכנה לשטח זה. עקרונות התוכנית כוללים חיבור אינטגרלי של המתחם הדרומי לרשת הדרכים בשכונות הקיימות, לצד רשת דרכים היררכית, התומכת במבנה האורבני ומחזקת את הרחובות הראשיים, תוך שילוב נתיבי תחבורה ציבורית לשימוש התושבים. כמו כן, כוללת התוכנית רצועה לקו מים אזורי שמטרתו לספק מים לשכונות החדשות של קרית אתא ולהרחבות הצפויות בסביבה.

 

 

התוכנית קובעת שטחים למגורים, למסחר, שטחים פתוחים ציבוריים, מבנים ומוסדות ציבור ועוד. היא כוללת 4061 דירות, 500 יחידות דיור מוגן ,240 מ"ר למוסדות ציבור ו-12 אלף מ"ר שטח עיקרי למסחר ותעסוקה. צפיפות יחידת דיור לדונם נטו בשכונה היא 11 יחידות דיור לדונם.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים. ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין". יש להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. המכרז הוא חלק מתכנית  תמל / 1024 – "קרית אתא – מתחם דרומי", המתפרשת על שטח 1535 דונם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר