דביר ברח"ד (שני מימין) ואוראל בנימיני (ראשונה משמאל) בדרך לחידון התנ"ך העולמי (צילום: דוברות משרד החינוך)
דביר ברח"ד (שני מימין) ואוראל בנימיני (ראשונה משמאל) בדרך לחידון התנ"ך העולמי (צילום: דוברות משרד החינוך)

תלמיד ותלמידה מקרית אתא וקרית ים ייצגו את ישראל בחידון התנ"ך העולמי

דביר ברח"ד, תלמיד הישיבה התיכונית בקרית אתא, ואוראל בנימיני, תלמידת תיכון רבין בקרית ים, שקטפו את המקומות הראשונים בחידון התנ"ך הארצי לנוער, שהתקיים בבית שמש, ייצגו את ישראל בחידון התנ"ך העולמי לנוער שיתקיים ביום העצמאות

פורסם בתאריך: 25.3.21 17:17

דביר ברח"ד, תלמיד הישיבה התיכונית בקרית אתא, ואוראל בנימיני, תלמידת תיכון רבין בקרית ים, ייצגו את ישראל בחידון התנ"ך העולמי לנוער שיתקיים ביום העצמאות.

ברח"ד זכה במקום הראשון (בתי ספר ממלכתיים-דתיים) ובנימיני זכתה במקום השני (בתי ספר ממלכתיים) בחידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"א שהתקיים בבית שמש. איתם עלו לחידון העולמי עמית אלגזר, ממקיף י"א אשדוד (בתי ספר ממלכתיים) וגלעד אברהמוף מישיבת בני עקיבא נתניה (בתי ספר ממלכתיים). 16 המתמודדים, שעלו לשלב החידון הארצי, יקבלו ציון 100 בבגרות בתנ"ך ביחידות הבסיס.

 

 

מנכ"ל משרד החינוך, עמית אדרי: "התנ"ך, ספר הספרים, עיצב את דמותו הרוחנית, המדינית והתרבותית של העם היהודי. הוא עיצב את ערכיו שהפכו להיות הדבק המחבר לאורך כל ההיסטוריה. גם היום כששומעים את קולות המחלוקת, אין בהם כדי לערער על המקשר והמשתף בין כולנו. חידון התנ"ך מתקיים יומיים לפני ערב ליל הסדר. אותו ערב שהוא חלק מליבת הסיפור של עמנו. אתן המתמודדות ואתם המתמודדים ממשיכים את הסיפור. גם בתנאים המורכבים והלא פשוטים של הקורונה, לא ויתרתם. התמדתם והגעתם אל הרגע הזה. צללתם אל תוך האוקיינוס הגדול של החוכמה. שאבתם אותו באהבה ובשקיקה. השקעתם בלימוד התנ"ך חודשים, לכן כל אחת ואחד מכם ראוי לתואר המכובד ידען של התנ"ך. הידע שרכשתם הוא נכס צאן ברזל שישרת אתכם בכל עת. הוא מתנה גדולה, שאת פרותיה תקטפו לאורך השנים".

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך' ד"ר סער הראל: "שני נציגים של מחוז חיפה ייצגו את מדינת ישראל בחידון התנ"ך העולמי שיתקיים ביום העצמאות. ברכות לזוכים: אוראל בנימיני ודביר ברח"ד. בתום שנה מורכבת קיבלו על עצמם התלמידים הזוכים אתגר מחוץ לתוכנית הלימודים ומערכת השעות ועמדו בו בהצלחה מרובה. הלמידה לקראת התחרות מהווה מודל להשראה לנוער חדור מוטיבציה, חולם ומגשים. התנ"ך מאחד את החברה הישראלית כעם, מעשיר ומשמר את השפה העברית, ובונה את עתידנו כאומה. יישר כוח לתלמידים הזוכים, לצוותים החינוכיים ולמינהל חברה ונוער במחוז חיפה. בהצלחה בתחרות ביום העצמאות, אנחנו נצפה בכם בגאווה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר