רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

ראש עיריית נשר, רועי לוי: "ממליצים בימים אלה לתושבים בעלי רישיון נשק לשאת אותו"

בנוסף להמלצה החריגה, הודיע לוי כי ביקש לתגבר את מספר הסיורים במוסדות החינוך ומרכזי הקניות וכן תיגבר בכוח אדם את השיטור העירוני. לוי: "כולנו תפילה לימים שקטים לכל עם ישראל"

פורסם בתאריך: 29.3.22 22:02

ראש עיריית נשר, רועי לוי, מוציא בדקות האחרונות הודעת עידכון לתושבי העיר שמגיעה על רקע ההסלמה במצב הביטחוני. לדבריו של לוי הוחלט לתגבר את הסיורים בסמוך למוסדות החינוך ומרכזי הקניות.

"מדינת ישראל נמצאת בימים מתוחים מבחינה ביטחונית לקראת תקופת הרמדאן. על מנת להיערך כראוי לתקופה זו, ביצענו מבעוד מועד הערכות מצב תכופות עם גורמי הביטחון הרלבנטיים (צבא ומשטרה). כמו כן, עקב המתיחות אנו מבצעים תיגבור סיורים בכל רחבי העיר אזורי ההמתנה להסעות, באתרי העבודה, בסביבת מוסדות החינוך מרכזי קניות באמצעות הפקחים, הקב"ט, מנהל מחלקת ביטחון וחירום ותחנת משטרת נשר. כלל מאבטחי מוסדות החינוך מקבלים חידוד נהלים לגבי האבטחה והתנהגות נכונה באירוע חירום", אומר לוי.

לדברי לוי הוחלט בנוסף לתגבר בכוח אדם את צוות השיטור העירוני במחלקת ביטחון וחירום.

 

 

בשל המצב לוי גם ממליץ לתושבים שברשותם רישיון נשיאת נשק – לשאת אותו עליהם: "אנו ממליצים בימים אלה לתושבים בעלי רישיון נשק לשאת אותו. בנוסף להגברת עירנות ולדווח על כל אירוע חריג". כמו כן מפרסמת העירייה את מספר הטלפון של המוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה – 046718000.

"כולנו תפילה לימים שקטים לכל עם ישראל", אומר לוי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר