תלמידי נשר ביום קהילה-משטרה (צילום: משטרת ישראל, תחנת נשר)
תלמידי נשר ביום קהילה-משטרה (צילום: משטרת ישראל, תחנת נשר)

שוטרים ופראמדיקים בבית הספר

תלמידי בית הספר רמות יצחק א' זכו לתצוגת תכלית של כוחות הביטחון כחלק מיום קהילה-משטרה. ראש העיר רועי לוי: "כמי ששירת במשטרה אני מכיר את החשיבות של החיבור בין כוחות הביטחון לקהילה. אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם משטרת נשר ומקיימים אירועים שחושפים את העבודה היומיומית של המשטרה וכוחות הביטחון"

פורסם בתאריך: 8.11.22 17:49

אתמול (שני) בבוקר הגיעו לבית הספר רמות יצחק א' בנשר כוחות משטרה ומד"א מלווים בכלבים, בסוסים ובאמצעי לחימה, כחלק מיום קהילה-משטרה שמטרתו היא לחשוף את התלמידים לכוחות הביטחון השונים, לפועלם ולחשיבותם בשמירה על חיי קהילה תקינים.

כחלק מהיום זכו התלמידים לצפות בעבודה היומיומית של יחידות המשטרה השונות. כך למשל, שני סוסים מיחידת הפרשים דהרו בחצר בית הספר, שוטר מיחידת הכלבנים הדגים את יכולות כלב המשטרה באיתור חומרי נפץ וחומרים מסוכנים, וחבלן משטרתי הכיר לתלמידים את רובוט החבלה המשטרתי. בנוסף, הילדים למדו על אמצעי הלחימה וההגנה שבהם משתמשים במשטרה על ידי צוות היס"מ העירוני.

 

 

על היום המיוחד היו אחראים אורית יוספן ודוד חמו, שוטרים קהילתיים בתחנת נשר, ביחד עם אלדד מויאל, קצין השיטור והמבצעים של התחנה.

ראש העיר רועי לוי: "כמי ששירת במשטרה בשירותו הצבאי אני מכיר מקרוב את החשיבות של החיבור בין כוחות הביטחון לאזרחים בקהילה. לכן אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם תחנת משטרת נשר ומקיימים ימים ואירועים שחושפים ומשתפים את הציבור, ובעיקר את בני הנוער, בעבודה היומיומית של משטרת ישראל וכוחות הביטחון. אני מודה למפקד תחנת נשר סנ"צ צחי בן חיים על שיתוף הפעולה המדהים ועל הדבקות במשימה לביטחונם של תושבי נשר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המשטרה נחוצה בכבישים

    תאכפו נגד נהיגה פרועה במקום לטייל בין בתי ספר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר