אל"מ אלעד אדרי (צילום: דובר צה"ל)
אל"מ אלעד אדרי (צילום: דובר צה"ל)

צבא העם

פורסם בתאריך: 10.3.21 09:54

אתמול (שלישי) התקיים יום ההוקרה למשרתי פיקוד העורף בסדיר ובמילואים, ואני מבקש להקדיש להם את המילים הבאות:

בחלוף שנה מפרוץ מגיפת הקורונה בעולם בכלל ובארצנו בפרט, אנו עושים עצירה קטנה להוקיר תודה ולהעריך את פועלכם. לאורך השנה האחרונה הראיתם בצורה יוצאת דופן מהי המשמעות של קריאה לדגל ומהי המשמעות של צבא העם.

החברה הישראלית על כל רבדיה וגווניה העמידה השנה שלל הזדמנויות ואתגרים עבורנו כתושבי המדינה וכאנשי צבא. משימתנו המרכזית היתה ועודנה הסיוע לאזרחי מדינת ישראל בהתמודדות עם בלימת נגיף הקורונה. במשימה זו פעלו כל כוחות המחוז, בסדיר ובמילואים, ביחד עם שותפים רבים במרחב האזרחי.

פיקוד העורף הוא בבואה ישירה של לבם של האנשים המשרתים בו. תחושת האחריות, הרצון להושיט יד לעזרה והחיבור למרחב בוערים בכל אחד ואחת מהמשרתים. בין שלל הפעולות שאותן ביצעו אנשי המחוז אפשר לציין את מסעות ההסברה, את הסיוע האזרחי לסוגיו השונים, את הקמת מתחמי הבדיקות, את הסיוע במוסדות הדיור המוגן ובבתי החולים, את הקמת מתחמי החיסון ואת חלוקת המזון.

 

 

הפעולות שביצעתם ברשויות המקומיות בכל רחבי המחוז כולן נעשו מתוך תחושת אחריות ושותפות אמיתית לרווחתם של אזרחי ישראל מכל המגזרים ובכל המקומות. במקביל לסיוע בבלימת המגיפה לא הזנחתם את הייעוד המרכזי שלנו – הכנת העורף של מדינת ישראל לחירום. המשכתם להתאמן ולהתכונן למגוון תרחישים ביחד עם שותפינו – ארגוני החירום – במטרה לשמר את מוכנותו של העורף ולדאוג לחוסנו. ביצעתם אימונים, תרגילים, השתלמויות והכשרות רבות לצד המאבק היומיומי בהתפשטות הקורונה.

אני גאה ומוקיר את הזכות לפקד על צוות אנשים כמוכם, ואומר בפה מלא כי אני סמוך ובטוח שכל עוד זה תלוי בכם, העורף מוכן.

* הכותב הוא מפקד מחוז חיפה בפיקוד העורף

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר