פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)
פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל (הדמיה: איבולב מדיה)

חברת שתית מדווחת על 28 עסקאות בחודש מאי

בעלי החברה, שלום שטרית: "בזכות הגמישות של החברה בתנאי התשלום וההטבות לדיירים, הלקוחות לא יושבים על הגדר"

פורסם בתאריך: 16.6.23 12:41

חברת שתית מדווחת כי חתמה על 28 עסקאות בחודש מאי, זאת למרות אי הוודאות בשוק. העסקאות נעשו בשישה פרויקטים שונים של החברה: הפרויקט בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, בדרך הים בחיפה, ברחוב אינטרנציונל בחיפה, בטבעון ובפרויקט המשרדים החדש של החברה בטירת כרמל TRE.

שלום שטרית (צילום: סם יצחקוב)

שלום שטרית (צילום: סם יצחקוב)

לדברי שלום שטרית, בעלי החברה, העסקאות נסגרו בזכות הגמישות של חברת שתית לדיירים. "החלטנו שכדי לאפשר ללקוחות ליהנות מההיצע של השוק, אנחנו צריכים להיות יצירתיים. לכן, יצאנו עם הטבה מיוחדת ללקוחות שתאפשר להם לשלוט בהוצאותיהם ולהגיע לדירה הנכספת".

חברת שתית יצאה בחודש שעבר במבצע מיוחד, "שתית Flex", המאפשר ללקוחות לבחור את ההטבה שנוחה להם, בגמישות מרבית.

החברה מציעה ארבעה מסלולים לדיירים לבחירה:

  1. הלוואת קבלן ללא ריבית והצמדה.
  2. פטור מהצמדת ריבית ומדד עד למסירה.
  3. מסלול הנחה מדורג.
  4. 15 אחוז תשלום בחוזה, והיתרה במסירה.

 

 

ההטבה תקפה לכל אחד מחמשת הפרויקטים של החברה:

  • חיפה אינטרנציונל – בפרויקט: 35 דירות במבנה אחד בעל 2 כניסות, 7 קומות. תמהיל דירות: 3, 4, ו-5 חדרים. המחירים: החל מ-1.75 מיליון שקלים.
  • דרך הים חיפה – מגרש בשטח של 9 דונם ברחוב דרך הים 188, עליו מתוכננים להיבנות שני בנייני מגורים מפוארים וכ-105 יחידות דיור עם לובי מעוצב בסטנדרט גבוה, שמתוכנן על ידי האדריכל עטור הפרסים גבי שוורץ. המחירים: החל מ-1.68 מיליון שקלים.
  • אורנית טבעון – פרויקט מגורי יוקרה. שילוב מנצח של קוטג'ים מפנקים, נגישות מקסימלית לערים מרכזיות לצד שקט, אווירה כפרית ונוף מרהיב. בפרויקט 7 מבנים תלת משפחתיים בעלי עיצוב כפרי. בכל מבנה 2 קוטג'ים מרווחים ופנטהאוז יחיד בקומה עם מעלית פרטית. המחירים: החל מ-3.3 מיליון שקלים.
  • שתית בשדרה בקרית ביאליק – 2 מגרשים הפרושים על שטח של 15.5 דונם, עליהם ייבנו כ-250 יחידות דיור ויוצעו דירות בתמהיל של 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. המחירים: החל מ-1.51 מיליון שקלים.
  • פרויקט המשרדים TRE בטירת כרמל הוא הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם וייבנו בו 3 מבנים עם  כ-50,000 מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד, במטרה ליצור חוויית שהייה יוצאת דופן של  ONE STOP SHOP, בזכות מענה נכון ומדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים סביבו. חזית המסחר תפנה לכניסה לעיר, ותיתן מענה איכותי ליותר מ-30,000 תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר