רות שורץ (צילום: יח"צ)
רות שורץ (צילום: יח"צ)

רות שורץ מונתה ליו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה

רות שורץ שימשה בחמש השנים האחרונות סמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון ובמקביל היא משמשת יו"ר הוועדה המיוחדת גולן. במסגרת תפקידה תהיה שורץ אחראית על ניהול הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, על סדר יומה ועל יישום יעדי הממשלה ומדיניות מטה התכנון במחוז

פורסם בתאריך: 4.10.23 11:04

שר הפנים והבריאות משה ארבל מינה את רות שורץ ליו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה. הבחירה נעשתה במסגרת ועדת איתור שבראשה עמד מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, והמינוי כפוף לאישור הממשלה.

שורץ (50), תושבת גבעתיים, שימשה בחמש השנים האחרונות סמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון. במסגרת תפקידה היא היתה אחראית בין השאר על קידום ועל הובלה של שינויים בחוק התכנון והבנייה ובתקנות התכנון והבנייה, על הסמכה של ועדות מקומיות ועל בקרה עליהן. שורץ שימשה יו"ר ועדה מרחבית הראל ומעלה חרמון, ונוסף על תפקידה כסמנכ"לית במינהל התכנון, היא משמשת יו"ר הוועדה המיוחדת גולן. היא בעלת תואר MSc (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים מהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, ותואר שני (EMPA) במדיניות ציבורית מבית הספר מקסוול באוניברסיטת סירקיוז, ארצות הברית.

 

 

במסגרת תפקידה תהיה שורץ אחראית בין השאר על ניהול הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, על סדר יומה ועל יישום יעדי הממשלה ומדיניות מטה התכנון במחוז.

מחוז חיפה משתרע על פני שטח של 866 קמ"ר – מחדרה בדרום ועד קרית מוצקין בצפון, ומהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז יש 94 יישובים ואוכלוסייה של כ-1,053,000 תושבים.

השר ארבל: "אני מברך על מינויה של שורץ, שמצטרפת למנהלות מצוינות ומוכשרות אשר נמצאות בתפקידי מפתח בהנהלה הבכירה ובהובלה של משרד הפנים. היא מביאה איתה ניסיון עשיר בתחום התכנון והבנייה, וידע רב בניהול יעיל ובהובלה של תהליכים מורכבים, לצד חיבור וזיקה לאזור חיפה והצפון והבנת האתגרים התכנוניים העומדים לפתחו. אני סמוך ובטוח שהמקצועיות והיכולות הגבוהות של שורץ יסייעו לנו לקדם את ההתיישבות במטרופולין חיפה ולהעניק לאזור שגשוג, פיתוח וצמיחה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר