פרויקט מצפה אלמוגי (הדמיה: אולאין)
פרויקט מצפה אלמוגי (הדמיה: אולאין)

סולד אאוט: נמכרו כל 100 הדירות בפרויקט מצפה אלמוגי של קבוצת שובל

לאחרונה החלה חברת שובל בהקמת פרויקט יוקרתי נוסף בחיפה ברחוב לוטוס 20 פינת צפרירים. הפרויקט, שייבנה במסגרת תמ"א 38 הריסה ובנייה. לאנשי כוחות הביטחון ניתנת הנחה של 180 אלף שקלים ברכישת דירה

פורסם בתאריך: 24.11.23 12:51

נמכרו כל 100 הדירות בפרויקט מצפה אלמוגי ברחוב הסחלב בשכונת רמת אלמוגי בחיפה. הפרויקט, של קבוצת שובל, כולל שבעה בניינים ו-100 דירות. בשטח הפרויקט יוקם חניון אורחים פרטי עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. בצמוד לבניינים, יוקם מצפור ע"ש חיים ובלומה מילר, ובו פינות חמד הצופות למפרץ חיפה.

פרויקט מצפה אלמוגי שווק על ידי חברת אתגרים, בבעלות ארנון נתנאל וירון וינוקור. אדריכל הפרויקט הוא עמיחי אבריל.

לאחרונה החלה חברת שובל בהקמת פרויקט יוקרתי נוסף בחיפה ברחוב לוטוס 20 פינת צפרירים. הפרויקט, שייבנה במסגרת תמ"א 38 הריסה ובנייה, יכלול בניין של שש קומות ובו 15 דירות עם מ"מדים, שיעמדו בתקן רעידת אדמה. בין הדירות: פנטהאוז יחיד בקומה בשטח של כ-160מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-170מ"ר, שני מיני פנטהאוזים ודירות ארבע וחמישה חדרים. הפרויקט תוכנן על ידי אדריכל אלי ניסן.

 

 

המשנה למנכ״ל קבוצת שובל, ישי רוט: "למרות המצב הקשה בישראל, לשוק, מתברר, יש חוקים משלו, והציבור מנסה לחזור לשגרה וממשיך לרכוש דירות בקצב מהיר. לאחרונה, יצאנו בהטבה מיוחדת ברכישת דירה בפרויקט ברחוב לוטוס – הנחה של 180 אלף שקלים כאות תודה לאנשי כוחות הביטחון ושירותי ההצלה".

על קבוצת שובל

קבוצת שובל שבבעלות היזם משה מילר היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 38 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה בשנת 1985 יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים מוסדות חינוך ועוד.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    לשוק יש חוקים משלו
    אתם מעסיקים רוצחים פלסטינים בבנייה והם יטבחו לכם בילדים ובנכדים ובנינים
    רק עם הזוי ומטורף מממן את הטרור נגדו ואת אלו המביעים שמחה בטבח בו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר