הבניין שייהרס ברחוב הנדיב 15 (צילום: אממה)
הבניין שייהרס ברחוב הנדיב 15 (צילום: אממה)

"אנחנו בטקס הריסה, אבל למעשה מדובר באירוע של בנייה"

הבוקר (חמישי) התקיים טקס הריסת הבניין ברחוב הנדיב 15, והפרויקט יוצא לדרך. במקום הבניין הישן שייהרס ייבנה בניין בוטיק יוקרתי של שש קומות עם כ-15 יחידות דיור בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוז  

פורסם בתאריך: 28.12.23 12:02

הבוקר התקיים טקס הריסת הבניין בשדרות הנדיב 15, המסמל את התחלת תהליך הבנייה של פרוייקט הבאוהאוס המפואר ביותר בכרמל של קבוצת מבנים וקבוצת שובל. הפרוייקט החדש יכלול 6 קומות ו-15 יחידות דיור מפוארות.

פרויקט הבאוהאוס היוקרתי בשדרות הנדיב 15 יוצא לדרך. קבוצת מבנים – התחדשות עירונית וקבוצת שובל, ערכו הבוקר טקס הריסת בניין מרגש, בהשתתפות בעלי הדירות והרוכשים, מתכנני הפרויקט ותושבים. הפרויקט היוקרתי החדש הוא מסוג תמ"א 38, הריסה ובנייה, ובמסגרתו ייבנה, במקום הבניין שנהרס, בניין בוטיק יוקרתי של שש קומות עם כ-15 יחידות דיור בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוז.

 

 

דודו לינהרד, מבעלי הדירות בשדרות הנדיב 15, אמר טקס: "הרגע הזה מרגש מאוד עבורנו, ואני בטוח שרבים כאן מרגישים כמוני. בימים קשים לעם ישראל אנחנו מסתכלים על העתיד, והטקס שמתקיים פה עכשיו הוא סמל לצמיחה. הזיכרונות והרגעים הקסומים מילדותנו נשארים איתנו בלבבות וממשיכים איתנו לעתיד. הקירות הישנים אמנם יהרסו, אבל הסיפור של הנדיב 15 ממשיך בבניין המדהים והמיוחד שייבנה כאן ואנחנו באמת מתרגשים ושמחים".

מימין לשמאל: יורם וינטרוב, ישי רוט, יוסי לחם, רז מנשה ומשה מילר (צילום: אממה)

מימין לשמאל: יורם וינטרוב, ישי רוט, יוסי לחם, רז מנשה ומשה מילר (צילום: אממה)

משה מילר, בעלי קבוצת שובל הנדסה: "אנחנו בטקס הריסה, אבל למעשה מדובר באירוע של בנייה. בימים של כאוס, יש חשיבות גדולה לאירוע הזה ולדברים טובים שמתחילים ונבנים במדינת ישראל".

יוסי לחם, מנכ"ל משותף בקבוצת מבנים התחדשות עירונית: "האירוע היום הוא מסר של תקומה וחיים. בניין ישן נהרס, ובמקומו נבנה עוד בניין חדש בישראל. ציינו את המאורע בטקס קטן וצנוע שבו הזכרנו את הנופלים, הפצועים והחטופים שלנו. מדינת ישראל הוקמה בדם ותחיה לנצח על חרבה. לא נפסיק ליצור, לגדול ובעתיד גם לשמוח כי עם חפץ חיים אנחנו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר