העבודות לריבוד רחוב העצמאות (צילום: ראובן כהן)
העבודות לריבוד רחוב העצמאות (צילום: ראובן כהן)

החל ריבוד הצד הצפוני של רחוב העצמאות בחיפה

אחרי שהעירייה הגיעה למסקנה שרחוב העצמאות זקוק לשיקום דחוף ומיידי, היא הקצתה לעבודות 1.9 מיליון שקל שלא הופיעו בתקציב השנתי. השבוע החל החלק השני של עבודות הריבוד

פורסם בתאריך: 15.6.17 18:53

מצבם הפיזי הירוד של נתיבי הנסיעה ברחוב העצמאות בעיר התחתית, ששחיקת האספלט בהם הפכה אותם לעתירי מהמורות, בורות וסדקים, חייבה את העירייה לפעולה דחופה שבמסגרתה מבוצע בימים אלה ריבוד מחודש של הרחוב.

על דחיפותו של הפרויקט ניתן ללמוד מכך שעלותו, המסתכמת ב-1.9 מיליון שקל, לא תוקצבה בתקציב השנתי של העירייה שאושר בתחילת השנה. בישיבת ועדת הכספים של העירייה שנערכה לפני כחודש ושבה אושרה ההקצבה לריבוד הכביש אמר מנהל האגף לשיפור פני העיר במינהל התפעול של העירייה אלי אלקבץ כי הפרויקט מתווסף לתוכנית העבודה השנתית, וזאת מכיוון ש"רחוב העצמאות זקוק לשיקום דחוף ומיידי".

העבודות שהחלו לפני כשבועיים מבוצעות לכל אורכו של רחוב העצמאות – משדרות בן גוריון ועד לסביבתו של רחוב קפטן סטיב. בשלב הראשון ביצעה העירייה עבודות ריבוד לאורכו של הצד הדרומי של רחוב העצמאות, ועם סיומן השבוע היא החלה בעבודות להנחת שכבת אספלט חדשה לאורך הצד הצפוני של הרחוב. במענה לשאלת "כלבו – חיפה ןהצפון" נמסר מדוברות העירייה כי העבודות יימשכו כחודש ויסתיימו באמצע יולי.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טובי

    רק לעשירים ריבדו את החלק הצפוני של הכביש מה עם החלק הדרומי?
    לנסוע שם זה קטסטורפה אחת מתמשכת!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר