המגרש בדרך הים 188 (צילום: רמי שלוש)
המגרש בדרך הים 188 (צילום: רמי שלוש)

עיריית חיפה משווקת שמונה דונם בדרך הים לבנייה חדשה

באיחור של 80 שנה: העירייה פרסמה מכרז לשיווק השטח, הצמוד לבניין התחתון ברחוב, שעליו ניתן יהיה לבנות מספר רב של דירות. המגרש עמד ריק למרות שחלה עליו תוכנית מנדטורית שאושרה כבר בשנת 1936

פורסם בתאריך: 19.6.17 07:53

נמשכת מגמת מכירת נכסים עירוניים בחיפה שייעודם הוא למגורים: עיריית חיפה פרסמה מכרז למכירת שטח של שמונה דונם שבבעלותה ברחוב דרך הים 188 בכרמל המערבי, ומתעניינים פוטנציאליים התבקשו להעביר את הצעותיהם עד 4 בספטמבר.

הבניין נמצא בקצה התחתון של רחוב דרך הים והוא סמוך לבניין המגורים התחתון ביותר בצד הצפוני של הרחוב, כך שמימוש בנייה חדשה במגרש יאריך את גבול שטח המגורים בצד זה של הרחוב. על המגרש חלה תוכנית מנדטורית שאושרה כבר בשנת 1936. למרות שלפי תוכנית זו מיועד המגרש למגורים, עד היום לא בוצעה בו בנייה והוא מתאפיין בחורש טבעי.

יצוין כי בשנים האחרונות הכנסות העירייה ממכירת נכסים בעיר הן עוגן מרכזי במקורות המימון של תקציב הפיתוח העירוני השנתי, אשר מיועד לביצוע פרויקטים עירוניים שונים מעבר לפעילות השוטפת.

באופן תיאורטי ניתן היה להימנע ממכירת המגרש ולהשתמש בו לצורכי ציבור, בכפוף לשינוי ייעודו בתוכנית חדשה ממגורים לשימושים ציבוריים, אך העירייה החליטה למכור אותו. ההערכה היא שניתן יהיה לבנות בו מספר רב של דירות חדשות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר