בית הספר חוגים החדש (הדמיה: עוזי גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)
בית הספר חוגים החדש (הדמיה: עוזי גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)

אושרה התוכנית לבית הספר חוגים החדש

בניית בית הספר, שישתרע על פני 18 דונם ברמת הדר, אושרה בוועדה המקומית. הפרויקט יכלול שלושה מבנים – תיכון, חטיבת ביניים ומינהלה

פורסם בתאריך: 21.6.17 14:14

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה – חיפה אישרה השבוע את התוכנית החדשה לבניית בית ספר העל יסודי חוגים ברמת הדר. בית הספר ישתרע על פני שטח של 18 דונם במפגש הרחובות ליאו בלום וחנה סנש, והוא ייבנה בשני שלבים: בשלב הראשון ייבנו 32 כיתות, מרחבים מוגנים, משרדי ההנהלה ומגרש ספורט, ובשלב השני ייבנו עוד 16 כיתות. יצוין כי שש כיתות מתוך ה-48 הוקצו לחינוך המיוחד.

בסופו של התהליך יכלול בית הספר שלושה מבנים: האחד יאכלס את החטיבה העליונה וחזיתו תפנה למפרץ, בשני תמוקם חטיבת הביניים וחזיתו תפנה לרחוב ליאון בלום, ובין שניהם יוקם מבנה המינהלה שיכלול חדר מורים, ספרייה ששטחה כ-100 מ"ר ואודיטוריום עם 380 מושבים. בנוסף יהיו בבית הספר מעבדות, אולם ספורט ומזנון שיהיו מחוברים במסדרון מקורה.

חדרים נוספים ייועדו לפגישות פרטניות עם תלמידים ועם הורים, להמתנה, ליועצות ולמזכירות, והעירייה הקצתה שטח נוסף של 500 מ"ר להקמת בתי קפה, אזור מסחר וגלריות לאמנות. בית הספר יפעל גם בשעות אחר הצהריים כמרכז קהילתי לתושבי האזור.

לפי התוכנית המקורית שאושרה בשנת 2001 אמור היה להיבנות במקום בית הספר היסודי דוד ילין, אך מאז השתנו הצרכים והוחלט שבמקום ייבנה בית הספר חוגים החדש ושבית הספר דוד ילין יועבר למבנה חוגים שיתפנה. בעירייה מדגישים שלאישור התוכנית קדמו שלושה מפגשי שיתוף ציבור עם תושבי האזור, שבהם ניתנו הסברים מפורטים על אודות התוכנית הכוללת.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר