השטח שעליו יוקם פרויקט מחיר למשתכן ברמת אלמוגי (צילום: שרית נס)
השטח שעליו יוקם פרויקט מחיר למשתכן ברמת אלמוגי (צילום: שרית נס)

1,779 נרשמים להגרלות מחיר למשתכן בחיפה

הרישום להגרלה הגדולה של מבצע מחיר למשתכן נסגר אמש בחצות, והנרשמים מתחרים על 261 דירות - 48 ברמת אלמוגי ו-213 בקרית אליעזר. לתושבי חיפה שוריינו 51 דירות. תוצאות ההגרלות יתפרסמו ב-14 באוגוסט

פורסם בתאריך: 10.7.17 14:20

הרישום להגרלה הגדולה של מבצע מחיר למשתכן נסגר אמש בחצות, והיום (שני) דיווח משרד האוצר כי 41,856 משקי בית זכאים לדירה נרשמו להגרלה, מתוכם 1,779 בחיפה. במסגרת המבצע נפתחה לפני שלושה שבועות הרשמה לכ-90 פרויקטים הכוללים כ-15,000 דירות במתווה מחיר למשתכן ב-24 יישובים. לפי כללי המבצע ניתן היה להירשם לעד שלושה יישובים, וזאת כדי להגדיל את סיכויי הזכייה של הזכאים ביישובים שבהם הם הכי מעוניינים לגור.

בחיפה ניתן היה להירשם להגרלה בשני פרויקטים הכוללים יחדיו 261 דירות: 48 דירות בפרויקט של חברת שגראוי ייזום ובנייה (אס.בי.סי) ברחוב יקינטון בשכונת רמת אלמוגי, ו-213 דירות בפרויקט של אשדר חברה לבנייה בשכונת קרית אליעזר (בשטח מתחם איצטדיון הכדורגל הישן שנהרס). לתושבי חיפה שוריינו תשע דירות בפרויקט ברמת אלמוגי ו-42 דירות בפרויקט בקרית אליעזר, ולפי נתוני משרד האוצר נרשמו להגרלות בעיר 784 חיפאים. יצוין כי חלק מהזכאים נרשמו לשני הפרויקטים בחיפה. ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי לפרויקט ברמת אלמוגי נרשמו 1,360 זכאים ולפרויקט בקרית אליעזר נרשמו 1,219 זכאים. תוצאות ההגרלות יפורסמו ב-14 באוגוסט.

מתווה מחיר למשתכן מאפשר לרוכשי דירה ראשונה לרכוש דירה חדשה במחיר מוזל ממחירי השוק. מתווה זה היה נהוג גם בתקופות כהונתן של ממשלות קודמות, אך הממשלה הנוכחית הטמיעה בו שיפורים משמעותיים. את המתווה הנוכחי יזם שר האוצר משה כחלון בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ועם משרד הבינוי והשיכון.

לאחר סיום הרישום להגרלות אמר כחלון: "הזוגות הצעירים הוכיחו שהם קבוצת הלחץ החזקה במדינת ישראל. הזוגות שלא זכו בהגרלה הזאת יזכו בהגרלה הבאה של 15,000 דירות נוספות. אנחנו לא נעצור ונציף את השוק בעשרות אלפי דירות מוזלות בכל רחבי הארץ. האמון של הזוגות הצעירים בתוכנית מחמם את הלב".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר