הפרויקט ברחוב יוכבד 20 (הדמיה: האדריכל תמיר לזר)
הפרויקט ברחוב יוכבד 20 (הדמיה: האדריכל תמיר לזר)

שתי דירות נמכרו בפרויקט תמ"א 38 ברחוב יוכבד 20 בחיפה

בפרויקט שיוזמת חברת טקטוניק הנדסה ויזמות נמכרו שתי דירות מבין חמש הדירות החדשות המתווספות לבניין. הדירות נמכרו למשפרי דיור

פורסם בתאריך: 20.7.17 15:15

בפרויקט תמ"א 38 שיוזמת חברת טקטוניק הנדסה ויזמות, שבבעלות דרור גולדמן וירון גולן, ברחוב יוכבד 20 בשכונת אחוזה נמכרו שתי דירות מבין חמש הדירות החדשות המתווספות לבניין. הדירה השנייה הכוללת חמישה חדרים שווקה השבוע, וכמו הדירה הראשונה גם היא נמכרה למשפרי דיור.

הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל תמיר לזר, מבוצע במסלול עיבוי בנייה בבניין קיים שבו שש דירות בשלוש קומות. במסגרת הפרויקט מוסיפה החברה לבניין חמש דירות חדשות בקומות הרביעית, החמישית והשישית.

תמהיל הדירות החדשות כולל שתי דירות של ארבעה חדרים, שתי דירות של חמישה חדרים ודירת פנטהאוז של ארבעה חדרים. שיווק חמש הדירות החדשות מבוצע על ידי משרד אילן נדל"ן.

נוסף על הקמת הדירות החדשות משדרגת החברה את הבניין הקיים, מוסיפה בו מעלית ומרחיבה את שש הדירות הקיימות. מהחברה נמסר כי בניית הפרויקט תושלם תוך כחצי שנה – 14 חודשים בלבד מאז תחילת העבודות באתר. לדברי גולדמן, החברה משקיעה משאבים רבים בפרויקטים שאותם היא מבצעת, וזאת על מנת ליצור חוויית מגורים משופרת ואיכות ארכיטקטונית ייחודית.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר