הפרויקט ברחוב הרקפות 2
הפרויקט ברחוב הרקפות 2

פורקו הפיגומים מפרויקט תמ"א 38 ברחוב הרקפות בחיפה

מתוך חמש הדירות החדשות שהוצעו למכירה בפרויקט נמכרו שלוש, שנרכשו על ידי משפרי דיור. נותרו שתי דירות 4 חדרים ששטחן 115 מ"ר והן כוללות גם מרפסת, מחסן וחניה

פורסם בתאריך: 17.9.17 15:29

בשבוע שעבר פורקו הפיגומים שעטפו את הבניין ברחוב הרקפות 2 – ממיזמי תמ"א 38 הבולטים בכרמל המערבי – וזאת לאחר שהושלמה הבנייה במעטפת הבניין, שהיא שלב הבנייה המשמעותי בפרויקט שיוזמת חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות.

במסגרת הפרויקט שדרגה החברה בניין בן שלוש קומות שבו שש דירות, במפגש הרחובות הרקפות, דרך הים ואילנות, והוסיפה בו חמש דירות יוקרה חדשות. בהסתמך על תמ"א 38 ועל סיכום בינה לבין ששת בעלי הדירות בבניין הוסיפה החברה לדירות הקיימות ממ"ד, מרפסת ומעלית, ובנוסף לכך היא חיזקה את הבניין, חיפתה אותו באבן והחליפה בו את תשתיות המים והביוב.

בתמורה לכך קיבלה החברה את זכויות הבנייה להקמה ולשיווק של שלוש קומות חדשות מעל לגג הבניין, שבהן הוקמו חמש הדירות החדשות. החברה גם הסדירה בחזית הבניין מקומות חניה לכל חמש הדירות החדשות. מתוך חמש הדירות שהוצעו למכירה נמכרו שלוש דירות, ואת שלושתן רכשו משפרי דיור. שתי הדירות שנותרו למכירה הן דירות זהות, שכל אחת מהן כוללת ארבעה חדרים בשטח של 115 מ"ר, מרפסת של 12 מ"ר, חניה ומחסן. המחיר המבוקש לכל אחת מהדירות הוא 2.3 מיליון שקל.

מוטי דורפברגר מבעלי החברה: "בשעה טובה הושלם שלב הבנייה העיקרי בפרויקט, וכעת החל שלב פיתוח השטח וריבוד החניות. במקביל מושלמות עבודות הגמר בדירות החדשות. תוך הקפדה רבה ומחשבה משותפת של צוות החברה ביצענו פרויקט שמהווה אבן דרך אסתטית בציר המרכזי של דרך הים לכיוון מרכז הכרמל".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר