שביעות רצון מהתנאי לחיבור מערבה של מורדות רמת גולדה

יו"ר ועד שכונת רמת אשכול הביע קורת רוח מהטמעת התנאי לבניית יותר מ-400 דירות במורדות רמת גולדה בסלילת כביש המחבר את השכונה החדשה לנתיבי התחבורה ממערב לכרמל

פורסם בתאריך: 17.12.17 10:18

בקרב ועדי שכונות רכס הכרמל נמשך הניתוח של החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לאשר להפקדה את התוכנית שיוזמת עיריית חיפה להקמת השכונה החדשה במורדות רמת גולדה.

לאחר שוועד שכונת רמת גולדה הציג הסתייגות מכך שבהחלטתה הגדילה הוועדה המחוזית את צפיפות הבינוי בשכונת החדשה, הביע יו"ר ועד שכונת רמת אשכול משה קפלן שביעות רצון משינוי אחר שהטמיעה הוועדה בתוכנית – התנאי שלפיו בנייה של יותר מ-400 דירות תותנה בביצוע חיבור תחבורתי של השכונה החדשה מערבה. כיום החיבור התחבורתי היחיד מדרום הרכס מערבה הוא כביש פרויד.

 

 

"ביחס לגרסה הקודמת של התוכנית, שלא כללה כל התניה של חיבור מערבה, החלטת הוועדה המחוזית היא מבורכת, במיוחד לנוכח הגדלת מספר הדירות בשכונה מ-993 לכ-1,200", אמר קפלן, "ההתניה היא מהלך חשוב גם על רקע העובדה שהפעם האחרונה שבה נסלל בחיפה כביש מרכס הכרמל מערבה היתה לפני כ-43 שנים כשכביש פרויד נסלל בשנת 1975".

עם זאת הציע קפלן "לשקול את הקטנת מספר הדירות שכוללת ההתניה לפחות מ-400 דירות, וזאת מכיוון שהאכלוס המבורך של שכונת נאות פרס מוביל לגודש תנועה נוסף בכביש פרויד שבו משתמשים תושביה בעלייתם אל רכס הכרמל".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר