גן התאנים (צילום: מועצת הדר הכרמל)
גן התאנים (צילום: מועצת הדר הכרמל)

עיריית חיפה תחדש את גן התאנים בהדר

הגן הסמוך לבריכת הפועל ישודרג במהלך שנת 2018. במסגרת העבודות יתווספו לו מתקנים ופינות ישיבה, יחודשו השבילים ותטופח הצמחייה. תוך שבועיים תושלם הכנת התוכנית לחידוש הגן

פורסם בתאריך: 5.2.18 14:46

גן ציבורי נוסף בשכונת הדר בחיפה יחודש על ידי עיריית חיפה במהלך שנת 2018: גן התאנים הסמוך לבריכת הפועל. הגן שנמצא בין רחוב ציפורה זייד לרחוב המיימוני מתאפיין כיום במספר דל של מתקני משחק ובתשתיות ישנות.

שדרוגו של הגן יכלול תוספת של מתקנים ופינות ישיבה, חידוש שבילים וטיפוח צמחייה. ההחלטה על חידוש הגן מהווה מענה של המערכת העירונית לבקשה שהפנו אליה פעילי מועצת הדר הכרמל המורכבת מפעילי השכונה אשר פועלים להתחדשותה. על תכנונו של חידוש הגן הופקד משרד אב אדריכלות נוף, ובשבועות האחרונים נערכו שלושה מפגשי שיתוף הציבור בגיבוש הפרויקט.

חידושו של גן התאנים נדון בפגישה שנערכה לאחרונה בעירייה בין פעילי מועצת הדר הכרמל לראש העיר יונה יהב כחלק מתהליך קבוע של מפגשים בין הצדדים אשר מתקיים זה שנתיים, ובמסגרתו נבחנים רעיונות להתחדשות השכונה ונקבעים מתווים ולוחות הזמנים ליישומם. מפגש זה היה החמישי של הפעילים עם יהב, וכמו המפגשים הקודמים הוא עסק בבקשות מפורטות שלהם לקידום נושאים שונים בשכונה בתחומי החינוך, התרבות, התשתיות, התחבורה, הגנים הציבוריים והשטחים הפתוחים.

 

 

 

פעילת מועצת הדר רוית שטוסל: "הגן שהתיישן עם השנים זקוק לחידוש. כיום הוא משמש למעבר יותר מאשר לשהייה. הרעיון הוא ליצור בשכונה עוד ריאה ירוקה מטופחת שתותאם לשלל גילאים".

מנכ"ל התאגיד העירוני קהילת הדר יעקב ברודר: "אחרי ששיפצנו את מגרש הפועל אנו מקדמים כעת את שיפוצו של הגן הציבורי הסמוך. תוך שבועיים תושלם הכנת התוכנית המפורטת של חידוש הגן, והכוונה היא לבצע את הפרויקט במהלך השנה. בסיום הפרויקט יזכו תושבי האזור לגן מדהים ביופיו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר