שדרות הצבי (צילום: רמי שלוש)
שדרות הצבי (צילום: רמי שלוש)

עיכוב בשיקום שדרות הצבי ושדרות יצחק

בשנה שעברה הודיעה עיריית חיפה כי היא תשקם את הרחובות במהלך 2017, אך בתשובה לשאילתה שהגיש אביהו האן לראש העיר לגבי תשתיות בכרמל כתב יונה יהב כי תכנון העבודות עוד לא הושלם

פורסם בתאריך: 7.2.18 16:44

הבליטות שנוצרו בכבישים ובמדרכות של שדרות הצבי ושדרות יצחק בכרמל הוותיק – שני רחובות המסמלים את צביונו הייחודי – גובהות מיום ליום, אבל לעיריית חיפה יש זמן ואתמול (שלישי) היא הודיעה באופן רשמי על עיכוב בביצוע הפרויקט לשיקום תשתיות המרחב הציבורי בשני רחובות אלה.

את המידע על העיכוב חילץ המועמד לראשות העיר, חבר מועצת העיר מסיעת הירוקים אביהו האן, במסגרת שאילתה שהגיש לראש העיר יונה יהב בנושא תשתיות הכבישים בכרמל המערבי ובכרמל הוותיק.

הבעיה ברחובות אלה נובעת מכך ששורשי עצים הנטועים לאורכם בקעו מתחת לאספלט הכביש והמדרכות והרימו אותם לגובה משמעותי. הבליטות מקשות מאוד על הנסיעה ועל הצעידה ברגל. הבעיה קיימת כבר שנים רבות אך לא ניתן לה פתרון על ידי המערכת העירונית. בפברואר אשתקד הודיעה העירייה כי בשני הרחובות יבוצע שיקום הוליסטי של התשתיות במהלך 2017, אך הדבר לא קרה. בשאילתה ביקש האן לברר מהם לוחות הזמנים לשיפוץ שני הרחובות ורחובות נוספים הסמוכים לרחוב דרך הים, שבימים אלה מבצעת בו העירייה פרויקט רחב היקף לשדרוג תשתיות.

 

 

למרבה ההפתעה השיב לו יהב כי תכנון העבודות בשדרות יצחק ובשדרות הצבי עדיין לא הושלם וכי כלל לא בטוח שהעבודות יבוצעו: “התכנון לשדרות הצבי ולשדרות יצחק יסתיים בפברואר 2018, והביצוע יהיה בהתאם לתקציב”.

בתשובתו שהוצגה בישיבת מועצת העיר הוסיף יהב כי תכנון שיקום התשתיות ברחוב הצופים יחל החודש ויימשך כארבעה חודשים.

 

אביהו האן

אביהו האן

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהב ביי

    עדיף שאביהו יהיה ראש עיר
    היחיד שאפכת לו משכונות הכרמל
    במקום שאילתות תנו לו שיבצע בשנה את מה שיהב לא מסוגל 15 שנה.
    3 קדנציות לא מספיקות לשפץ רחובות מרכזיים מלאים בורות כמו דרך הים, נו באמתתתתת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר