מלון קדם (הדמיה: evolvemedia)
מלון קדם (הדמיה: evolvemedia)

נחשף המלון החדש של קבוצת שתית במורדות יערות הכרמל

מלון קדם, שבנייתו נמצאת בשלבים מתקדמים, מוקם בקצה רחוב עזרא לניאדו בטירת כרמל, מתחת לשכונת דניה בחיפה, במפתח הנחלים אורנית וגלים. עלות הקמתו נאמדת ב-65 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 15.2.18 18:36

חברת מ.מ.ש מלונות בוטיק מקבוצת שתית, שבבעלות שלום שטרית, קיימה היום (חמישי) אירוע לחשיפת בית המלון החדש שהיא יוזמת – מלון קדם – סמוך לגבול שטח השיפוט המוניציפלי בין חיפה לטירת כרמל. המלון, שבנייתו במורדות יערות הכרמל נמצאת בשלבים מתקדמים, מוקם בקצה רחוב עזרא לניאדו בטירת כרמל, מתחת לשכונת דניה, במפתח הנחלים אורנית וגלים.

המועד המשוער לסיום בניית המלון הוא פברואר 2019, ועלות הקמתו על מגרש ששטחו הוא 14 דונם נאמדת ב-65 מיליון שקל. במלון, שמוגדר כמלון נופש ובריאות חווייתי, יהיו 84 חדרים בשלושה גדלים וברמות שונות – חדרי אירוח לאנשי עסקים, סוויטות באזור הספא ויחידות משפחתיות סמוך לבוסתנים.

הקונספט התיירותי של המלון משלב פעילות ספורט וטיולים במרחבים הסמוכים של יערות הכרמל עם נופש במלון. "זהו מלון בטבע המשלב את הסביבה הקרובה כחלק מחוויית הנופש ביחד עם מתקני ושירותי המלון", נמסר מקבוצת שתית, "המלון יהיה אבן שואבת לתיירי בריאות וספורט תוך דגש על נופש אקטיבי ולצדו נופש בריאות ורוגע. המלון ישלב חוויית נופש חדשה של בריאות עם שבילי טיול להולכי רגל, עם שבילי אופניים ועוד, והוא מכוון לקהלים מגוונים במחירים השווים לכל כיס".

 

 

באירוע חשיפת הפרויקט השתתפו שר התיירות יריב לוין וראש העיר טירת כרמל אריה טל. לוין אמר כי המלון החדש הוא בעל פוטנציאל יוצא דופן והוסיף: "2017 היתה שנת שיא בתיירות בישראל, שאליה הגיעו כ- 3,600,000 תיירים. כל התיירים שמגיעים מכניסים כסף לענף, והמטרה היא שיהיו כמה שיותר יישובים בארץ שאליהם ניתן להביא תיירות".

שטרית: "מלון קדם בא לתת מענה של חוויה אחרת – מלון עם תוכן ייחודי. המלון נבנה כמלון נופש עם כל האופציות הדרושות, והוא גם יציע לאנשים פרטיים ולקבוצות העצמה אישית וחיזוק הגוף והנפש".

 

מלון קדם (הדמיה: evolvemedia)

מלון קדם (הדמיה: evolvemedia)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר