הרחבת שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה בעיריית חיפה)
הרחבת שכונת נאות פרס (הדמיה: מינהל ההנדסה בעיריית חיפה)

עיריית חיפה תחתום על הסכם גג עם המדינה

מתווה הסכמי גג נועד להבטיח לרשויות מקומיות את האמצעים בתחום התשתיות להקמת שכונות ענק של אלפי יחידות דיור. על הפרק: הרחבת שכונת נאות פרס

פורסם בתאריך: 25.2.18 17:17

עיריית חיפה מצטרפת לרשימת הרשויות המקומיות שחתמו על הסכם גג עם המדינה לצורך פיתוחן של שכונות ענק חדשות. מתווה הסכמי גג נועד להבטיח לרשויות את האמצעים בתחום התשתיות להקמת שכונות ענק של אלפי יחידות דיור, ועד כה חתמו כ-20 רשויות מקומיות על הסכמים מסוג זה.

לפי האתר שיווקים של משרד הבינוי והשיכון ושל רשות מקרקעי ישראל, הסכמי הגג מבטיחים את שיווקן של אלפי יחידות דיור בלוח זמנים מהיר ובאיגום משאבים ממשלתי תוך "מתן אמצעים וגיבוי ממשלתי לרשות המקומית להקמת שכונות בנות אלפי יחידות דיור".

 

 

ביום חמישי הפיצה עיריית חיפה הזמנות לטקס חתימת הסכמי הגג בחיפה, שייערך ב-19 במרץ במועדון היהלום באיצטדיון העירוני בהשתתפותם של ראש העיר יונה יהב, שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט. בהזמנה לטקס לא פורט מיקום הבנייה שבה עוסקים הסכמי הגג בחיפה, אך כפי שכבר דווח ב"כלבו – חיפה והצפון", התוכנית להרחבת שכונת נאות פרס במערב העיר, אשר מציעה 5,072 דירות חדשות, כבר נקשרה עם הסכמי גג. בפרוטוקול ישיבת הוועדה המחוזית שבה נמסרה הודעה על כך שלא ניתן יהיה לאשר את התוכנית תוך שנה וחצי הוסבר כי "התוכנית התעכבה עקב דרישתה של עיריית חיפה שבמקביל ייחתם הסכם גג בינה לבין המדינה".

מבחינת היקף הבינוי המוצע בה, התוכנית להרחבת נאות פרס שכבר נמצאת בשלב ההפקדה תואמת את מתווה הסכמי הגג, אך לפי האתר שיווקים בעת הימצאותם בשלב המשא ומתן כללו הסכמי הגג בחיפה 7,000 דירות, כך שלא מן הנמנע שההסכמים כוללים מתחמים נוספים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר