חזית בניין בהדר (צילום: אדיר נמרוד כץ)
חזית בניין בהדר (צילום: אדיר נמרוד כץ)

הוכפל גובה המענק לשיפוץ מבנים בהדר

מועצת העיר חיפה החליטה להגדיל את המענק לשיפוץ חזיתות מ-3,500 שקל ל-7,000 שקל. גם ההלוואות לשיפוץ חזיתות יוכפלו לסכום של 15,000 שקל

פורסם בתאריך: 11.3.18 13:55

מועצת העיר חיפה אישרה החלטה להכפלת גובהם של המענקים וההלוואות שמעניקה עיריית חיפה לצורך שיפוץ מבנים בשכונת הדר. לפני כארבע שנים יצא לדרך המבצע העירוני לשיפוץ חזיתות בהדר, שמאפשר לבעלי נכסים בשכונה להגיש לעירייה בקשות לקבלת מענק כספי לשיפוץ החזיתות של מבניהם.

המקור התקציבי למימון התוכנית הוא הקרן העירונית לסיוע כספי בשיפוץ החזיתות, שבאמצעותה נותנת העירייה מענק כספי לבעלי נכסים בהדר – דירות או עסקים – לצורך השתתפות במימון חזיתות נכסיהם. במקביל, מציעה העירייה מתן הלוואות לשיפוץ חזיתות בהדר ללא ריבית וללא הצמדה.

 

 

בהחלטתה קבעה מועצת העיר כי גובה המענק לנכס יוגדל מ-3,500 שקל ל-7,000 שקל, וגם גובה המענק לבעלי עסקים במפלס הרחוב המשפצים את החזית הפונה אליו יוכפל מ-5,000 שקל ל-10,000 שקל. עוד קבעה המועצה כי גובה ההלוואות לשיפוץ חזיתות יוכפל מ-7,500 שקל ל-15,000 שקל בפריסת תשלומים של עד חמש שנים. מאז תחילתו של המבצע העירוני לשיפוץ חזיתות בהדר שופצו בשכונה עשרה בניינים בסיועם של המענקים העירוניים, ובהם מבנים ברחובות ירושלים, נורדאו, ארלוזורוב ותל חי.

מנכ”ל התאגיד העירוני קהילת הדר יעקב ברודר: “אני מקווה שבעקבות הכפלת סכומי המענקים וההלוואות ישופצו עוד מבנים יפים בשכונת הדר ויהפכו לעוד יותר יפים”.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר