נמשך קידום ההליכים התכנוניים שנועדו לאפשר את הקמת פרויקט הרכבת הקלה מחיפה לנצרת. ועדת המשנה להערות והשגות של הוועדה לתשתיות לאומיות (הוות"ל) המליצה בישיבתה האחרונה למליאת הוות"ל לאשר את התוכנית להקמת תחנת משנה לחשמל (תחמ"ש), שתיתן מענה לתשתית החשמל הדרושה להפעלת הרכבת הקלה.
לפי התוכנית שיוזמת חברת החשמל, התחמ"ש תוקם על שטח של כעשרה דונם סמוך לצומת אבליים בתחום מרחב התכנון של קרית אתא ותהווה גם חלק מתשתית החשמל הנדרשת עבור גידול האוכלוסייה הצפוי של קרית אתא. בהוראות התוכנית צוין כי התחמ"ש תשמש להורדת מתח החשמל ממתח עליון למתח גבוה.
לתוכנית יש חשיבות גבוהה לאזור בכל הקשור להספקת מתח החשמל הנדרש לשכונות החדשות במרחב קרית אתא ולקו הרכבת הקלה חיפה-נצרת. בהחלטתה לקדם את התוכנית המליצה ועדת המשנה להטמיע בתוכנית כמה שינויים, ובישיבתה ביום שני תתבקש מליאת הוות"ל לאשר את התוכנית.
מסלול הנסיעה של הרכבת הקלה – פרויקט שיוזם משרד התחבורה – יתחיל במרכזית המפרץ בחיפה ויסתיים בתחנת תופיק זיאד בנצרת. אורך קו הרכבת הקלה יהיה כ-41 ק"מ והוא יכלול 19 תחנות איסוף והורדת נוסעים, חניוני חנה וסע, מתחם תחזוקה ומרכז בקרה.
העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה
אהבתי את שם התחנה בנצרת
אם אפשר למתוח את הקו לככר אמיל חביבי בחיפה זה יהיה מצויין
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
למתןח התחנה לכיכר חנזיר
יוסי זנו
מה הקטע להוסיף עוד -קלמיטור לנצרת עילית אני לא מבין ראש העיר קידם את התוכנית לעיר נצרת?
בקיצור - מליארדים יורדים לטמיון
רכבת איטית מיותרת שתתמלא בערסים של נצרת.