גן התאנים המחודש (צילום: ראובן כהן)
גן התאנים המחודש (צילום: ראובן כהן)

הסתיימו העבודות לחידוש גן התאנים בהדר

במסגרת העבודות לחידוש גן התאנים בשכונת הדר נוספו לגן הציבורי מתקנים ופינות ישיבה מוצללות, שופצו שבילים והותקנה תאורת לד. עלות העבודות הסתכמה בשניים וחצי מיליון שקל

פורסם בתאריך: 30.4.19 17:41

עיריית חיפה השלימה את ביצוע העבודות לחידוש הגן הציבורי גן התאנים בשכונת הדר, סמוך למתחם בריכת הפועל. הגן, שנמצא בין רחוב ציפורה זייד לרחוב המיימוני, התאפיין עד לביצועו של הפרויקט במספר דל של מתקני משחק ובתשתיות ישנות. פרויקט שדרוגו של הגן בוצע בעלות של שניים וחצי מיליון שקל וכלל תוספת מתקנים ופינות ישיבה מוצללות, חידוש שבילים והתקנת תאורת לד חדשנית.

משרד אב אדריכלות נוף הופקד על תכנונו של הפרויקט, בשיתוף עם מנהלת המחלקה לתכנון נוף בעירייה נטע טלמור. פיתוחו של גן התאנים כלל הליך לשיתוף הציבור בגיבוש הפרויקט, שהוסיף לשכונה עוד ריאה ירוקה מטופחת (בשנים האחרונות שימש המקום בעיקר למעבר תושבים). יצוין כי העבודות בגן החלו בחודש אוגוסט אשתקד, בקדנציה השלישית של יונה יהב בראשות העיר.

 

 

בהודעתה של העירייה על השלמת העבודות צוין: "במסגרת הפרויקט הושם דגש מיוחד על שימור אופיו הייחודי של הגן שנבנה עם פיתוחה של השכונה בשנות ה-40 של המאה הקודמת. הפרויקט כלל שימור של מרכיביו הייחודים של הגן, ובהם האבנים המקוריות ששימשו לבנייתו וגרמי המדרגות שמאפיינים את הפיתוח הנופי בשכונות הוותיקות של חיפה".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. 2.5 מליון שקל????? כל ספסל שם עלה 50 אלף שקל או מה?

    אתם רואים בתמונה גן בעלות 2.5 מליון שקל??
    יש שם שני מתקנים קטנים, אז על מה בדיוק יצא כל הכסף??
    מביך

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה זה החרטה הזאת על מה אתם מבזבזים כסף למען השם ???????? תתחילו לשדרג דברים יותר פרקטיים כמו כבישים למשל !!!

  3. שכן עם הגן

    לא מדובר רק במתקנים, מדובר בכבישי הליכה, מדרכות, קירות תומכים, צמחיה חדשה ספסלי ישיבה ועוד. בקיצור, הפכו את הכל עד היסוד וחידשו הכל וה עולה כסף רב!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר