גן התאנים (צילום: מועצת הדר הכרמל)
גן התאנים (צילום: מועצת הדר הכרמל)

החלו העבודות לשדרוג גן התאנים בהדר

בגן התאנים הסמוך למתחם בריכת הפועל בהדר יתווספו מתקנים ופינות ישיבה, יחודשו השבילים ותטופח הצמחייה. התוכנית שנבחרה לפיתוח הגן מסתמכת על הליך שיתוף הציבור. מנכ"ל קהילת הדר יעקב ברודר: "מקימים למעשה גן חדש לחלוטין"

פורסם בתאריך: 9.7.18 09:37

עיריית חיפה החלה בביצוע העבודות לחידוש הגן הציבורי גן התאנים בשכונת הדר בחיפה, סמוך למתחם בריכת הפועל.

בגן, שנמצא בין רחוב ציפורה זייד לרחוב המיימוני, יש כיום מספר דל של מתקני משחק והתשתיות בו הן ישנות. פרויקט שדרוגו של הגן יכלול תוספת מתקנים ופינות ישיבה, חידוש שבילים וטיפוח צמחייה. "מקימים למעשה גן חדש לחלוטין", אומר מנכ"ל התאגיד העירוני קהילת הדר יעקב ברודר.

 

 

משרד אב אדריכלים הופקד על תכנונו של הפרויקט שיוסיף לשכונה עוד ריאה ירוקה מטופחת, לאחר שבשנים האחרונות שימש המקום בעיקר למעבר תושבים.

פרויקט שדרוגו של גן התאנים כלל הליך לשיתוף הציבור. לדבריו של ברודר, "במסגרת ההליך הוצגו שתי אפשרויות תכנון לפיתוח הגן, ובהתאם לעמדת התושבים נבחרה תוכנית שמשלבת בין שתי האופציות וכוללת מתקני משחקים, טרסות, מקומות ישיבה ושבילים. הפרויקט הוא תוספת של ריאה ירוקה בשכונה לטובת משפחות צעירות עם ילדים שעברו לגור בה. פיתוח גן התאנים הוא שלב נוסף בחידוש המתקנים הציבוריים באזור, אשר מתווסף לפרויקט העירוני שבמסגרתו שודרג מגרש הפועל ברחוב ציפורה זייד".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר