פרויקט "אלמוגי סלקטד" (הדמיה: חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC)
פרויקט "אלמוגי סלקטד" (הדמיה: חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC)

הוארך תוקפה של תוכנית "מחיר למשתכן"

לפי החלטת מועצת מקרקעי ישראל, תוקף התוכנית מחיר למשתכן הוארך עד 31 בדצמבר 2020 כדי לענות על צורכי הדיור ולייצר ודאות בשוק הדיור. "אישור הארכת תוקפה של התוכנית על ידי כלל גורמי המקצוע מוכיח את ההצלחה שלה", אמר אבי התוכנית שר האוצר משה כחלון

פורסם בתאריך: 20.11.19 07:32

מועצת מקרקעי ישראל בראשותו של שר האוצר משה כחלון החליטה להאריך בשנה נוספת את תוקפה של תוכנית "מחיר למשתכן" במטרה לענות על צורכי הדיור ולייצר ודאות בשוק הדיור. בהחלטתה של מועצת מקרקעי ישראל נקבע כי תוקפה של התוכנית יוארך עד 31 בדצמבר 2020. עד כה הוקצו בהצלחה קרקעות לבניית כ-90,000 דירות ברחבי הארץ במתווה "מחיר למשתכן".

בחיפה קודמו במסגרת המתווה כמה פרויקטים, ובהם פרויקט שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים במתחם איצטדיון הכדורגל העירוני הישן בשכונת קרית אליעזר ופרויקט "אלמוגי סלקטד" ברחוב יקינטון בשכונת רמת אלמוגי (לפני כשלושה חודשים ניתן היתר בנייה לפרויקט זה, שמרבית דירותיו – 48 מתוך 78 – כלולות במתווה "מחיר למשתכן" והשאר מוצעות לשוק החופשי).

 

כחלון: "תוכנית 'מחיר למשתכן' הביאה למהפכה בשוק הדיור בכך שהיא העלתה סוף סוף את הזוגות הצעירים לראש סדר העדיפויות הלאומי. לראשונה זה שנים יש הזדמנות אמיתית לתושבים לרכוש דירה במחיר הוגן, והם קופצים על ההזדמנות הזו. אישור הארכת תוקפה של התוכנית על ידי כלל גורמי המקצוע מוכיח את הצלחתה ואת חיוניות המשכיותה. אני מברך את חברי מועצת מקרקעי ישראל שאישרו את ההחלטה החשובה הזו ולא נתנו לפלונטר הפוליטי למנוע את ההחלטה לטובת הזוגות הצעירים".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר