תוכנית "דניה הירוקה" (הדמיה: אנדו סטודיו)
תוכנית "דניה הירוקה" (הדמיה: אנדו סטודיו)

ההכרעה בתוכנית "דניה הירוקה" – ב-12 בפברואר

ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה - חיפה תדון ב-12 בפברואר בשש ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית לצורך הכרעה בהן

פורסם בתאריך: 26.1.20 07:56

נקבע מועד להכרעה בתוכנית "דניה הירוקה" להרחבת שכונת דניה באמצעות מתחם מגורים חדש בדרום השכונה. מסדר היום של ישיבת ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה – חיפה שזומנה ל-12 בפברואר עולה כי במועד זה היא תדון בהתנגדויות שהוגשו לתוכנית לצורך הכרעה בהן. לפי סדר היום, לדיון בהתנגדויות הוקצו ארבע שעות.

התוכנית שיוזמת חברת דניה הירוקה על שטח של 107 דונם המשתרע על קרקעות מדרום לרחובות שבדיה, האג ונורווגיה מאפשרת הקמה של 226 דירות חדשות, ש-20 אחוז מתוכן מוגדרות כדירות קטנות, במגרשים דו משפחתיים ובמגרשים המיועדים לבניית ארבע דירות. למעט מבנה מגורים אחד בן ארבע קומות, כל מבני המגורים המוצעים בתוכנית הם בני חמש קומות (ללא קומת המסד), ובחלקם כל חמש הקומות מוצעות מעל למפלס הרחוב העתידי.

 

 

לתוכנית הוגשו שש התנגדויות, ובהן התנגדות מקיפה של 791 תושבים ועמותת שומרים על דניה. דגש מרכזי הושם בהתנגדות על הטענה שהבנייה המוצעת בתוכנית אינה תואמת לצביון הבנייה הקיים בדניה: "שכונת דניה בנויה ממבנים פרטיים (וילות) או ממבנים דו משפחתיים. הבנייה המוצעת במסגרת התוכנית היא נטע זר בסביבתה, בהיותה בעלת מאפיינים עירוניים בולטים של בנייה רוויה, בעוד ששכונת המגורים הקיימת שבה מתגוררים המתנגדים היא בעלת צביון כפרי-עירוני מובהק".

יצוין כי יזמי התוכנית סבורים כי התוכנית תשמר את אופיה של השכונה ותתרום לביסוסה בצמרת שכונות המגורים היוקרתיות בישראל.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאלה בלוך

    בסוף ההגיון ינצח, התכנית המושלמת תאושר וכולם יהיו מרוצים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר