השטח שעליו מתוכנן להיסלל כביש כבביר-נוה דוד (צילום: רמי שלוש)
השטח שעליו מתוכנן להיסלל כביש כבביר-נוה דוד (צילום: רמי שלוש)

הנהלת העירייה הנוכחית מכירה בחשיבות הכבישים מהכרמל מערבה

דוח של מינהל ההנדסה חושף כי גם הנהלת עיריית חיפה הנוכחית מכירה ביתרונות סלילתם של כביש כבביר-נוה דוד וכביש רמת בגין-פרויד, וזאת למרות שמאז תחילת הקדנציה נמנעה העירייה מסלילת שני הכבישים, שלגביהם קיימת תוכנית מאושרת

פורסם בתאריך: 3.3.20 07:57

למרות שההנהגה הנוכחית של עיריית חיפה נמנעת מתחילת הקדנציה מסלילת שני הכבישים המאושרים מרכס הכרמל מערבה, דוח שהכין מינהל ההנדסה העירוני חושף כי היא דווקא מכירה ביתרונות של מיזמים תחבורתיים אלה. הדוח צורף לפרוטוקול דיון שקיימה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחודש שעבר בבקשה להיתר בנייה מכוח תמ"א 38 בשכונת אחוזה.

מדובר בדוח פרוגרמטי שסוקר את התוספת האפשרית של דירות לאזור זה מכוח תמ"א 38 ואת צורכי הציבור והתחבורה בסביבה. חוות הדעת התחבורתית בדוח מתארת את שני הכבישים שקיימת תוכנית מאושרת לביצועם – כביש כבביר-נוה דוד וכביש רמת בגין-דרך פרויד – ובאשר ליתרונותיהם נכתב בה: "קיים תכנון מוכן לביצוע שני החיבורים. ביצוע החיבורים הללו סביר שיקטין את כמות התנועה העוברת בשדרות מוריה ובצומת חורב".

בדוח מופיעה התייחסות גם לפרויקט מטרונית רכס הכרמל הכולל בין השאר מנהרה מכיכר ספר לצומת חורב (מנהרת חורב) שבתוכה אמורה לנוע המטרונית: "קיים תכנון מוקדם למנהרת חורב ולמטרונית רכס הכרמל, ולכן בשלב זה חיבורים אלה לא נלקחים בחשבון".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם מצב הכבישים המשובשים בעיקר באזור הקרייה ואליה,אשר פוגעים ברכבים

  2. להפסיק את הירידה ברכב הפרטי לרכבת ולמת"ם

    עוד כבישים זה כשלון קונספטואלי נוראי
    המטרה צריכה להיות להיפך – סגירת כבישים במרכז העיר לרחובות להולכי רגל ומטרונית בלבד.
    ירידה מהצירים מאיצה שימוש ברכב הפרטי וזה כשלון. צריך לבצע במקום לכל אורך פרויד נתיב נת"צ
    ולהודיע שכל חניוני החופים הרכבת ומת"ם והקניונים יהיו בתשלום מלא

  3. רונן

    מה פתאום לתמחר את חניוני החופים,
    גם ככה אים איפה להחנות בעיר הזו,
    שכחתם שגרים כאן משפחות???

  4. רני

    מעולה שהיא מכירה בכך
    נשמח לראות שהיא גם מקדמת אותם
    או שהיא גם תחכה עוד 30 שנה

  5. חיפאי מלידה

    מאחר שחיפה לא בוחרת ליכוד התקציבים לא יהיו והעיר תמשיך להתדרדר. מזל שהטכניון עדיין קיים…

  6. לגבות תשלום בכל חניון בחיפה

    צריך לגבות כסף בכל חניון בחיפה. את ההחזר לציבור יש לבצע בהורדה של הארנונה.
    לגבות מכל מי שנכנס לחופים לרכבות לקניונים בכל חיפה את עלות החניה. שזה גם עלות תחזוקת
    הכבישים לשם. הציבור שנוסע באוטובוס לא צריך לשלם תחזוקת חניונים לציבור נוסעי הרכב הפרטי.
    בתמורה צריך להוריד ארנונה לכולם.

  7. עיר הזויה סדר עדיפויות הזוי ובעיקר אוכלוסיה הזויה

    למה לבנות בתי ספר חדשים במקום בתי ספר מסוכנים ישנים ומתפוררים שתקרות בהם יקרסו ברעידת אדמה?
    למה לבנות בריכה אולימפית ומתנ"סים כמו כל שאר הערים בישראל?
    לא ולא.
    חיפה צריכה רק עוד כבישים!! מאות מליוני שקלים על כבישים.
    אין בריכה ציבורית, אין מקום במתנ"סים, בתי הספר מתפוררים. אבל הבו לנו עוד כבישיםםםם לרכבים שלנו !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר