קניון שער הצפון. צילום: דלית כהן
קניון שער הצפון. צילום: דלית כהן

יופי של אוכל: קניון שער הצפון מתרחב עם מתחמי יופי וסניף של BIGA

פורסם בתאריך: 31.12.19 09:56

קניון "שער הצפון" בקריית אתא מתחזק בשחקנים חדשים המוסיפים לתמהיל המגוון של חנויות הקניון הידוע כקניון המשפחות של הצפון. הקניון השיק השבוע סניף כשר למהדרין של רשת בתי הקפה BIGA (ביגה) ואת מתחמי היופי HAIR BOUTIQUE ו-LA BELLE.

מבקרי הקניון יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית איכותית בסניף החדש והכשר למהדרין של רשת בתי הקפה BIGA המציע מגוון מאכלים ומאפים בסגנון בולנז'רי-פטיסרי באווירה אירופאית עם הקפדה מלאה על הפרטים. הסניף מגיש תפריט המוביל את עולם הקולינריה למחוזות חדשים עם מגוון טעמים מהמטבח האסייתי, דרך הים תיכוני ועד הצרפתי.

התפריט מותאם למגוון סועדים וכולל מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וקינוחים ללא סוכר. בנוסף ניתן ליהנות בסניף ממגוון רחב של טעמים הנאפים במעדניה ביניהם: לחמים, מאפים, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. האפייה היא של לחמים מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ומחומרי גלם איכותיים וטבעיים.

קניון שער הצפון ידוע בהיצע הקולינרי המפתיע שלו הכולל מגוון מסעדות ובתי קפה כשרים המציעים אוכל משובח ממגוון מטבחי העולם. בין היתר תוכלו למצוא בקניון בנוסף ל- BIGA סניפים של בתי הקפה " גרג" ו"לנדוור" לצד סניף של בר הסושי "אושי אושי". חובבי בשר יוכלו ליהנות מהסניף הכשר הראשון של מסעדת הסינטה בר המיתולוגית.

לחובבי הטיפוח נפתחו בקניון שני מתחמי יופי המציעים מגוון טיפולים איכותיים. האחד הוא – HAIR BOUTIQUE מתחם יופי יוקרתי וייחודי, אשר נותן מענה כולל לכל שירותי היופי תחת קורת גג אחת. במתחם יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון טיפולים בהם הארכות שיער, תוספות שיער, עיצוב שיער, עיצוב גבות ואיפור קבוע . הטיפולים נעשים ע"י צוות מקצועי בעל ניסיון רב ועשיר בתחום.

מותג יופי מוכר שיפתח אף הוא סניף דגל בקניון הוא LA BELLE המציע מגוון טיפולי יופי, אסתטיקה וציפורניים בהם לק ג'ל, מניקור, פדיקור, טיפולי פנים, איפור קבוע, עיצוב גבות, שעווה ועוד. המתחם מציע מבצע מיוחד בו ניתן לקנות כרטיסייה של שישה טיפולים ולשלם בעבור חמישה בלבד.

לפרטים נוספים ועדכונים על כל מה שחדש בקניון שער הצפון, היכנסו לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר