מה הישראלים עושים במכשיר הסלולרי שלהם? תמונה ממאגר Ingimage
מה הישראלים עושים במכשיר הסלולרי שלהם? תמונה ממאגר Ingimage

מה הישראלים עושים במכשיר הסלולרי שלהם?

מחקר חדש מצביע על עליה משמעותית בשימוש במכשיר הנייד. היכן הישראלים גולשים?

פורסם בתאריך: 19.2.20 13:01

עד כמה גדלה הנוכחות של המכשיר הסלולרי בחיים שלנו? דו"ח 'מצב האינטרנט בישראל לסיכום 2019' שפרסמה חברת בזק בחודש ינואר האחרון, חושף נתונים מדהימים לגבי העלייה באחוזי השימוש במכשיר הסלולר לכמעט כל דבר, מעבר לשיחות טלפון.

הדו"ח שסוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי, מבוסס על מחקר מעמיק שערכה החברה וכן סקר מדגם ארצי בשיתוף מכון המחקר TNS-KANTAR, שדגם 1400 מרואיינים ובפעם הראשונה כלל גם מדגם ילדים בגילאי 8-12.

שלושת רבעי מבני הנוער ו-45% מהמבוגרים בגיל 55 ומעלה גולשים בנייד במקביל לצפייה בטלוויזיה, על פי נתוני הסקר. בנוסף, נמצאה עלייה בתפוצת הסטרימינג – על פי המדגם,  30% מהישראלים צורכים טלוויזיה בפס רחב, נתון שמגיע עד 47% אצל בני הנוער.

מה אנחנו עושים עם המכשיר הסלולרי?

האפליקציה המובילה בשימוש באפליקציות על פי הדו"ח היא הוואטסאפ עם 91% שימוש אצל כלל הגולשים. הבאה אחריה היא פייסבוק עם 81% והשלישית אינסטגרם עם 52% אחוזים. אפליקציית טיקטוק תופסת מקום בולט במיוחד השנה בעיקר אצל הקהל הצעיר, על פי הדו"ח – 60% מהילדים כבר פעילים ברשת.

נתון מעודד ומרגיע שנחשף בדו"ח: מצב השיימינג בירידה – 33% מקרב בני הנוער ציינו שנחשפו לשיימינג השנה, לעומת 42% בשנה הקודמת.

ואם כבר מכשיר סלולרי, אז שיהיה מהטובים ביותר. בשורה משמחת לתושבי חיפה: סניף חנות הסלולר מרשת  – SAWA חברת התקשורת המפעילה מותג סלולרי מוזל, נפתח בקניון City Center Outlet.

SAWA משווקת מכשירי סמסונג באחריות היבואן הרשמי סאני, בנוסף למגוון אביזרים, ציוד קצה ושירותים מיוחדים. בחנות תמצאו מבחר טלפונים סלולריים וטאבלטים מבית Samsung, קונסולות משחק Xbox, מגוון אביזרים, ציוד קצה במחירים מוזלים, ושירותים מיוחדים, ביניהם שירות תיקון מקצועי ומתקדם.

SAWA. הפתיחה. צילום: דוברות SAWA

החנות שנפתחה ב- City Center Outlet לפני כחודשיים מצטרפת לרשימת סניפי מותג SAWA -מותג בבעלות פרטית מקבוצת אלמשהדאווי, המפעיל 10 מרכזי מכירה ושירות הפרושים ברחבי הארץ. רובם ממוקמים בתוך רשת חנויות המזון קינגסטור וסניף הדגל של המותג נפתח בדצמבר 2019 בקניוןCity Center בחיפה.

המחירים בחנות SAWA נוחים במיוחד במטרה להקל על הצרכן, ומוצעים מבצעים מיוחדים ללקוחות, כגון המבצע הנוכחי: מכשיר סלולרי Galaxy A10S ב- 599 ₪ וטאבלט סמסונג ב-555 ₪. בחנות מוצגים מגוון חדש והדגמות מוענקות על ידי היועצים בחנות כדי שתוכלו לקבל תמיכה וסיוע, כולל תיקון מכשירי מכשירים ניידים של סמסונג.

נאסר טאהא, סמנכ"ל שיווק SAWA סלולר, אומר: "בחרנו לפתוח את חנות הדגל של הרשת בקניון City Center Outlet – החנות הראשונה של המותג שאינה ממוקמת בסניף רשת המזון קינג סטור, כיוון שמדובר בקניון מרכזי, בלב העיר חיפה באזור שהולך ומתפתח והביקוש לחנויות כאלו הולך וגדל, כך שזיהינו את הצורך ואת הפוטנציאל.

"ברשת SAWA, אנו מתמקדים בשני תחומי פעילות עיקריים: קווי סלולר על תשתית חברת פלאפון במגוון תכניות מותאמות לקהל הרחב, ומכירת מכשירים ואביזרים מבית סמסונג עם אחריות רשמית של יבואן סמסונג בישראל. שיתוף הפעולה האפקטיבי בינינו מאפשר לנו להציע ללקוחות את המחירים הטובים ביותר. אנו מוכרים אייפונים של חברת פלאפון המספקת 5 שנות אחריות על כל המכשירים שאנו משווקים, ומציעים בחנות מגוון רחב של אביזרים לטלפונים – אוזניות, כיסויים, מטענים ומגוון מוצרים מהמובילים בעולם במחירי אאוטלט".

רשת SAWA היא חברת תקשורת המפעילה מותג סלולרי מוזל הנושא את שמה. מוקד השירות של SAWA זמין בכל ימות השבוע במספר 3740*

קניון סיטי סנטר

כתובת: שד' בן גוריון 6, מושבה גרמנית, חיפה

טלפון: 04-8530111

קישור לאתר 

קישור לעמוד הפייסבוק

שעות הקניון : ימים א'-ה' 09:30-21:00, שישי 09:30-15:00, פתוח בשבת 11:00-21:30

ההנהלה והבעלים של SAWA. צילום: דוברות SAWA

ההנהלה והבעלים של SAWA. צילום: דוברות SAWA


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר