גיא לוזון. לא הגיע הזמן להיפרד? (צילום: צלמוס)
גיא לוזון. לא הגיע הזמן להיפרד? (צילום: צלמוס)

לשחר מתחיל להימאס מלוזון

גורמים במכבי חיפה מאשימים את המאמן ביכולת החלשה של הקבוצה ובכך שהוא לא מצליח לממש את הפוטנציאל של הסגל העמוק שהוא בנה. לדברי גורם במועדון, בשיחות סגורות עלתה האפשרות להיפרד ממנו

פורסם בתאריך: 25.9.17 11:34

זעם רב במכבי חיפה על המאמן גיא לוזון בעקבות התיקו אפס המאכזב מול מכבי תל אביב אתמול (ראשון). גורמים במכבי מאשימים את לוזון ביכולת החלשה של הקבוצה ובכך שהוא לא מצליח לממש את הפוטנציאל של הסגל העמוק שהוא בנה. גורם במועדון אמר הבוקר כי הנשיא יעקב שחר מאוכזב מאוד מהמאמן ושבשיחות סגורות כבר עלתה האפשרות להיפרד ממנו.

גם השחקנים לא יוצאים נקיים, ובמכבי כבר נשמעים קולות הקוראים לשחרר בינואר את החלוץ עומר דמארי שלא תרם לקבוצה דבר מאז שהצטרף אליה באמצע העונה שעברה. "דמארי הוא אכזבה קשה לכולם", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "יש כאן שחקנים שהגיעו על תקן של כוכבים אבל הם לא תורמים כלום".

גילי ורמוט, שלא נכלל בסגל, קיבל את הדחתו מהסגל בצורה קשה ועזב את האיצטדיון בנתניה כבר במהלך המשחק.

שלומי אזולאי, שנפצע כבר בדקות הראשונות של המשחק, מתח את המפשעה וייבדק היום. במכבי חוששים שהוא סובל ממתיחה קשה שתיאלץ להשביתו לפרק זמן של שבועיים לפחות.

 

עומרי בן הרוש. עוד רכש מאכזב (צילום: ניר קידר)

עומרי בן הרוש. עוד רכש מאכזב (צילום: ניר קידר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן להבין שהוא לא מבין. נראה את שחר סוגר עם נתניה ומביא את דראפיץ'. מזמן טענתי שהוא המאמן האידאלי לנו. רגוע ומרגיע, מכיר את המערכת מימי היותו עוזר של רוני לוי, כל קבוצה שאימן נראתה מאומנת והתקפית. חבל שלא חתמו אתו בזמן!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר