נתנאל ארצי. לא רצה ללכת לאחור (צילום: מכבי חיפה)
נתנאל ארצי. לא רצה ללכת לאחור (צילום: מכבי חיפה)

ארצי עזב להפועל גלבוע/גליל, מכבי החתימה שני זרים

הפורוורד/סנטר נתנאל ארצי סירב לשחק עם מכבי חיפה בליגה הלאומית וחתם לשלוש שנים בהפועל גלבוע/גליל. הרכז קרון דשילדס והפורוורד סמי גיבנס חתמו לשנתיים

פורסם בתאריך: 6.7.18 16:48

נתנאל ארצי, הפאוור פורוורד/סנטר של מכבי חיפה, לא ישחק בשורות הקבוצה לאחר שחתם לשלוש עונות הפועל גלבוע/גליל. ארצי, שהושאל בעונה שעברה למכבי אשדוד/באר טוביה, סירב לשחק בליגה הלאומית, ומכבי לא עמדה בדרכו ואפשרה לו לנהל משא ומתן מול גלבוע/גליל. עם זאת, מכבי הבהירה לארצי כי היא תדרוש תשלום על מעברו ולא תסכים להשאילו אלא רק למכור אותו.

ארצי הוא לא השחקן היחיד שעוזב את המועדון, ואליו צפוי להצטרף דגן יבזורי שמסרב לקצץ בשכרו. מכבי מנהלת משא ומתן עם כמה שחקנים, ובהם תמיר אריאלי שגדל בקבוצה. אריאלי שיחק בעונות האחרונות בליגה הלאומית, ובעונה שחלפה הוא סייע להפועל באר שבע להעפיל לליגת העל.

 

 

המאמן ברק פלג והמנכ”ל אסף רוזנבלט שבו ממיאמי, שם הם ערכו סדרת פגישות עם הבעלים ג’ף רוזן ושמעו ממנו כי גם לקראת העונה הקרובה תצא הקבוצה למסע משחקים בארצות הברית מול קבוצות מה־NBA.

מכבי החתימה השבוע לשנתיים שני שחקנים זרים עם עבר בליגה הלאומית. הראשון שהוחתם הוא הרכז קרון דשילדס (25, 1.92 מטר) שהצטרף באמצע העונה שעברה להפועל עפולה וסייע לה להישאר בליגה, והשני הוא הפורוורד סמי גיבנס (28, 1.98 מטר) ששיחק בשלוש העונות האחרונות במכבי רעננה תחת הדרכתו של פלג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר