אלן פרידמן מול רני אייזיק בדרבי שנערך במגרש מכבי בקולנוע חן בשנת 1969 (צילום: מימל)
אלן פרידמן מול רני אייזיק בדרבי שנערך במגרש מכבי בקולנוע חן בשנת 1969 (צילום: מימל)

הדרבי חוזר לרוממה: הפועל נשארה בלאומית

כמעט שני עשורים לאחר הדרבי החיפאי האחרון בכדורסל יחזרו בעונה הבאה הקרבות בין הירוקים לאדומים. עמותת לב אדום המנהלת את הפועל חיפה קיבלה הודעה על פירוקה של מכבי קרית גת, והדבר סלל את הישארותה של הפועל בליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 16.7.18 17:22

כמעט שני עשורים לאחר הדרבי החיפאי האחרון בכדורסל יחזור בעונה הבאה היכל הספורט ברוממה לארח את הקרבות בין הירוקים לאדומים. הבוקר (שני) קיבלה עמותת לב אדום המנהלת את הפועל חיפה הודעה על פירוקה של מכבי קרית גת – דבר שסלל את הישארותה של הפועל בליגה הלאומית. כזכור, מכבי חיפה נשרה בתום העונה החולפת לליגה הלאומית, וניסיונותיה להישאר בליגת העל על השולחן הירוק כשלו.

מיד עם קבלת ההודעה על הישארותה של הפועל בלאומית החלו המנג'ר אלון עופיר והיו"ר יובל רוסמן לנסות ולגייס כספים במטרה להעמיד תקציב ראוי לליגה השנייה.

 

 

רוסמן: "אני מאושר. לרגע הזה המתנתי מאז סיומה של העונה שעברה. למרות העונה הקשה שעברנו מגיע לנו להישאר בליגה. למדנו מטעויות, וכעת נצטרך לשנס מותניים, להוסיף ספונסרים ולהעמיד קבוצה ראויה כדי לא לחזור על העונה שעברה. אני מודה לאנשי איגוד הכדורסל שעזרו לנו ולכל מי שרצה שיהיה דרבי. אני מתרגש ברמה מטורפת לקראת הדרבי. משנת 2010 כולנו מכוונים לדרבי, רק חבל שזה יקרה בליגה השנייה".

הדרבי החיפאי האחרון נערך בדצמבר 2000, והוא התיים בניצחון של מכבי בתוצאה 73:81.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר