רועי גמבש. יעזור לנוער לנצח? (צילום: אתר מכבי חיפה)
רועי גמבש. יעזור לנוער לנצח? (צילום: אתר מכבי חיפה)

מנפלאות תקנון איגוד הכדורסל: מי יירשם בטופס של מכבי?

מכבי חיפה תארח מחר את הפועל רמת גן, ועל ספסל הקבוצה יישב ראם פלג, תלמיד כיתה י”א, שבכלל פצוע. הסיבה: רועי גמבש ישחק עם קבוצת הנוער

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:32

עד כמה מגוחך התקנון של איגוד הכדורסל ניתן ללמוד מעוד מקרה ביזארי שבו מעורבת מכבי חיפה בעונתה האומללה בליגה הלאומית.

מחר (שבת) תארח מכבי את הפועל רמת גן בהיכל הספורט ברוממה, וקבוצת הנוער שלה תארח את הפועל קרית טבעון באולם ברחוב ביכורים. רועי גמבש בן ה־19 – שחקן סוגר סגל בבוגרים וכוכב בנוער – התגייס לאחרונה לצה”ל אך אמור לעמוד לרשותם של מאמניו בשתי הקבוצות. במחלקת הנוער ביקשו שגמבש ישחק במשחקה של קבוצת הנוער, אך בגלל שבטופס המשחק בליגה הלאומית לבוגרים חייבת כל קבוצה לרשום לפחות חמישה שחקנים מתחת לגיל 23 הציבה הקבוצה הבוגרת תנאי שלפיו ישחק גמבש עם הנוער אם היא תקבל שחקן במקומו שאותו היא תוכל לרשום בטופס. וכך, למשחק של הבוגרים יירשם בטופס המשחק ראם פלג, תלמיד כיתה י”א, שהוא בכלל פצוע וכלל לא כשיר לשחק.

 

 

הניצחון על הפועל גליל עליון (63:87) ביום שלישי, שהציב את הקבוצה במאזן של 4:4, הציל לעת עתה את משרתו של המאמן ברק פלג. לאחר ההפסד ביום שישי שעבר למכבי קרית מוצקין (82:73), נשמעו במכבי קולות לפטר את פלג, ושמו של יניב בורגר, שהעלה בעונה שעברה את הפועל באר שבע לליגת העל, עלה כמועמד להחליפו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר